Gå til innhold

Jeg blør!!Hjelpe meg...så mange bekymringer man skal ha...

Rose69

Anbefalte innlegg

..jeg vet at man kan blø under et svangerskap, men jeg aner ikke hva slags blødning dette er.Spotting med littebitt rødt.Jeg får vel følge med utover dagen.Og skal forresten ringe etter kl 13 for nytt HCG-resultat.

Så mange bekymringer man skal gjennom da..hhrrrmmfff

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Tar du crinone el? Det kan i tilfelle irritere og føre til litt blødeninger. Sex er også noe som lett kan føre til at man sprenger et blodkar der nede.

Jeg har stort sett litt lyserosa eller brunt blod som kommer i retur med crinone hver dag jeg. Nå blødde jo jeg fom rd10 tom 7+4 sist gang, så denne gangen prøver jeg å ikke la meg merke med dette.

Man blir sinnsykt bekymret og sliten av det.... Nevn det når du skal ringe inn for å få HCG-verdiene din. Kanskje du kan få komme på en UL om kort tid?

Ja, vi er flere som har blødd litt. Jeg blødde litt i forrige uke og ble livredd. Fikk komme til UL som viste det samme som den forrige. Har ikke blødd mer etter det, men har litt "skitten" utflod.

Håper det gir seg snart. Lykke til!

Takk kjære jenter, dere er gode å ha :-)

Ja, jeg tar Utrogestan stikkpiller.3 x 200 mg daglig.

Ringte gyn nå og fikk ut min bekymring.Han sa det ikke var helt uvanlig å blø.Har UL neste onsdag.

Forresten så var HCG tatt i går på 28 000....hjelpemeg!

Jeg har også blødd litt, særlig forrige helg. Deretter en dråpe eller to. Alt ser jo fint ut så langt, så det betydde forhåpentligvis ingenting. Men ja, hvis du er bekymret så får du sikkert komme inn til UL! Du har jo så fin hcg-stigning, og, så det går nok bra!

Dette går sååååå bra jenta mi... både du og snøfilla blir mamma igjen nå, sånn er det bare.. og med den hcg stigningen din kan det hende du slår følge med snøfilla og 3 på begge to heheheheheheheheheheheheh da vet jeg ikke hva jeg gjør hehe..

stooooooooooooooooooooooor klem fra marius og meg..

Annonse

Suuuuuuuuper hcg, men jeg forstår godt at du blir bekymret over blodig spotting. Trodde nesten ikke det var mulig så lenge du går på så mye medisiner. Håper du slipper med skrekken, og at alt går bra fram til UL :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...