Gå til innhold

Rugedag 6.....Eh.....Noen som har hatt orgasme enda? ....ser ned....

Anbefalte innlegg

God morgen:)

jeg er på rugedag 6. Og har litt murringer nederst i magen etter jeg har hatt orgasme...

Er det noen som har opplevd det samme?

Og er det kanskje ikke helt bra og få det i rugedagene???

Noen steder står det at det hjelper egget å feste seg fordi livmoren trekker seg sammen i kramper...

Hmmm.... Jeg vet ikke...

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg har opplevd det samme, men dette skal visst bare være bra. Gir økt blodgjennomstrømmning i livmoren. Så her e det bare å kose seg videre. :):)

Jeg e også på rugedag 6 i dag. :) Syns tiden går sååååå seint... syns brystene var ømmere rett etter uttak og innsett, men det er de ikke nå lenger...sikkert dårlig tegn.....gruble gruble....

Åh! Da må vi følge hverandre!

Ja, tiden går utrolig sent.........

Jeg hadde også veldig ømme bryster på Gonal F og til etter insett. Men, dette er borte nå.

Har så oppblåst mage! Den er faktisk så stor at jeg ikke får igjen knappen på buksene mine!

Men, kjenner ikke noe særlig utover det...

Alle reagerer jo forskjellig og mange får forskjellige symptomer på graviditet.

Men, jeg tar meg selv i å kjenne etter symptomer hele tiden!

Hehe...

Har sykemeldt meg, så er bare hjemme og slapper av:)

Skal snart til frisøren og negledesigner:)

Synes jeg fortjener det etter alt strevet... Hihi...

Når har du tenkt å teste?

Nurket:Da er jeg beroliget:) Da e det bare å kose seg videre;) Hehe...

Har ikke tenkt å teste før. Det tør jeg ikke...må bevare håpet så lenge som mulig...men får sikkert mensen før testdag viss ikke det går. Sist fikk jeg mensen på rugedag 12.

Ska du teste før?

Jeg føler meg også ganske oppblåst. Kjennes litt som om jeg har en murstein i magen av og til. Man leter etter symptomer ja..prøver å la være...men e jammen ikke enkelt...

Annonse

Helt enig med oppblåst mage!!!! føles ut som om magen står ut som en oppblåst ballong:) har hatt vondt de første tre nettene også,men begynner og gi seg nå. Hjelper veldig med en varmeflaske på magen.

Nå har jeg nesten ingen symtomer,så blir litt nervøs,men må vel bare tenke positivt:) lykke til alle sammen....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...