Gå til innhold

Mange med termin i Juli her?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg:) Har termin den samme dagen som jeg hadde med jenta mi.. det er helt rart at det går ann. Testa positivt på dagen 3 år etter at jeg testa positivt med henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25. juli :) Er du i uke 4 nå?

Skrevet

har vel begynt på uke 5.. er det ikke sånn det fungerer.. hehe..

er hvertfall 4+1 tror jeg...

Skrevet

Ja, er vel uke 5, men jeg forholder meg bare til "4+1" og sånn..hihi. Blir helt forvirra ellers:)

Skrevet

ja jeg og blir forvirra av det.. hehe:)

gratulerer så masse da:)

Skrevet

Tusen takk;);)

Gratulerer så mye til deg også! Må kvalmen holde seg borte! hihi:)

Skrevet

jo takk for det..

her er det enda et sjokk, dette var ikke planlagt.

jeg holder på å flytte fra eksen og har holdt på med en annen i 1,5 mnd tid. så er jeg blitt gravid:/ ikke den beste situasjonen, men jeg har bestemt meg for å beholde.

har også en sønn fra før på 13 mnd. så det blir travelt å være alene med 2 små, men jeg håper og tror jeg klarer dette..

ja jeg har ikke tid til å bli dårlig nå..

Skrevet

Oi, da forstår jeg at du fikk sjokk. Syns det er skikkelig tøft av deg å beholde barnet selvom du vet at det kan bli tungt innimellom. Men de får masse nytte av hverandre. Vet du hvem faren er? Håper uansett at han stiller opp for deg og barna:):)

Masse lykke til videre. Det er klart du klarer dette!

Klem

Skrevet

Jeg har termin 19 juli:)) to dager før min egen bursdag;)) Tenk om jeg får en nydelig baby som bursdagsgave;))

Skrevet

ja jeg vet hvem faren er:) ja jeg og håper han vil stille opp, men jeg har ikke så stor tro på det...

Skrevet

Håper virkelig at det ordner seg for deg:)

Tenk, i Juli får vi alle (tvi tvi) en nydelig liten baby!

Skrevet

Jeg har termin 22 juli =)

Skrevet

Ja, termin 12. eller 14. juli ifölge babyverden :-)

Skrevet

Termin 2 juli:O)

Skrevet

Jeg har termin 22 juli, men vet selvfølgelig ikke helt sikkert. Har ikke vært hos doktoren ennå.

Skrevet

Hei :) Så koselig og utrolig at du har termin på samme dag som for 3 år siden da !

Jer har termin 1.juli etter min beregning. .

Men ikke vært hos lege enda, så ikke fått noe bestemt. Men ganske sikker, har hatt ganske god kontroll siden det er første gangen jeg sluttet med prevansjon og vi skulle prøve for første gang å få barn :) Vi var heldige og fikk en positiv test med en gang ! :D Gleder oss såå masse !!

Skrevet

18 juli. foreløpig;). Bjørnen Collargol: Jeg husker deg fra sist jeg gikk gravid;) Du husker sikkert ikke meg for jeg var ikke så aktiv men jeg husker hvertfall deg;) Gratulerer!

Skrevet

Termin 20 juli. Er 4+2 uker.

Skrevet

Termin 22 juli, er 4+1 idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...