Gå til innhold

Gravid igjen etter 19 mnd med prøving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad og redd og lykkelig:) Tok en test i overigår, men den var negativ. Følte meg så gravid likevel. Hatt endel symptomer. Testa positivt dagen etterpå. I natt klarte jeg ikke å dy meg, så tok den nye digitale til clear blue hvor det står hvor mange uker man er på vei. Kom opp "gravid" og 1-2 uker. 1-2 uker etter eggløsning. Så jeg er 3-4 uker på vei, men det visste jeg jooo :) Er bare 3+4 i dag. Kryss fingrene for meg alle sammen.

Hvis alt går bra vil vi få et julibarn:):) Ha en super dag alle sammen!!!

GLEDESHYYYYYYYYL!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Skjønner at det nå kommer gledeshyl!!!! Kos deg masse, nå er det din tur:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! =)

Skrevet

Gratulere så mye! Fantastisk :))

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper du får en fin tid her inne:)

Skrevet

Fins det en test som forteller deg hvor mange uker du er på vei?? Og den er sikker?? jeg fikk positiv graviditetstest i går. Men lurer på om jeg kan være lengre på vei siden jeg hadde så rar og kort mens sist gang og siden jeg er så veldig oppblåst! Men fikk ikke legetime før neste fredag. kan jeg bare ta en test altså?? :)

Skrevet

Oi, gratulerer så mye :D :D

*krysser fingrer*

Regner med at alt går kjempe fint, bare tenk positivt, så går nok alt supert ! :D

Skrevet

Tusen takk alle sammen :):)

Kose dere masse med spira dere og!

Ja, det er kommet en ny test på markedet. Det er clear blue. Det står hvor mange uker en er på vei :)

99% sikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...