Trinea Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei folkens! Jeg har en sønn på 11 mnd, men nå tror jeg det har skjedd noe her igjen. Testet positivt i dag (sjokk!), MEN: jeg har blødd i to uker. Trodde jeg fikk mensen forrige mandag for to uker siden, så reagerte ikke på det. Men nå har jeg altså blødd i 17 dager. Har forsøkt å få legetime, men det er jo så håpløst å komme igjennom for tiden. Hva tror dere? Abort? - men da hadde jeg vel ikke testet positivt så sent eller? Noen andre som har startet med lang blødning og som fortsatt er gravide? Takknemlig for svar;-)
superspent75gravid Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 ikke for å ta ifra deg alt håp, men akkurat det samme skjedde med meg forige gang jeg var gravid. Jeg begynte å blø på ikm dato, og slik fortsatte det i 14 dager før jeg skjønte at noe var galt. Tok to tester som begge var positive. Bestillte meg time hos lege og tok blodprøve som bekreftet dette. Kom tilbake og tok en blodprøve en uke etterpå, og da var den negativ:( Jeg fikk da også høre mange historier der det faktisk hadde gått bra!! Så jeg håper at du er mere heldig en jeg var den gang... Gå og få tatt hcg prøver for å finne ut om de er stigende eller synkende. Er de stigende blir det sikkert fryd i heimen tenker jeg;)) Massevis med lykke til:))
missM79 Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg fikk positiv test samme dag som jeg ventet mensen. Til min store sorg kom mensen til vanlig tid, omtrent som en helt valig mensen, bare litt mer "klumpete"... Tok kontakt med legen og har fått veldig god oppfølging. Mulig det er lettere å få tett oppfølging i om med at detter er mitt andre IVF forsøk... Hun har tatt Hcg prøver 2 g i uken og vi ser en fin stigning. Så det finnes en sjanse for at alt er ok. Klarer ikke å glede meg ennå, skal på ul i uke 7 og tør ikke tro noe før da. Nå er jeg 5+6. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå