Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 andre i samme situasjon? ikm var mellom 8 - 10 november. aldri vært forsinket før. dette er min 2pp etter uttaking av spiral i august. kjenner ingen tegn på at mensen skal komme. Er kvalm om morningen og kveld, ømme bryst, nylig hatt soppinfeksjon (dette har vært tegn på graviditet tidligere hos meg) men forsatt bare negative tester :-( skal til legen med eldste jenta imorgen, tar med meg en urinprøve der. har bare testet meg med billige tester, har dette noe å si? kan de være negative selvom jeg er gravid?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 som flere her inne har sagt så kan det ta opptill 2 uker ETTER ikm for å få en positiv test jeg hadde ikm i går, og skal handle meg en test i dag har ikke fått mensen enda! jeg krysser fingrene for deg! =) =) har den ikke kommet, så er det enda håp
Mamma's Magic Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Samme her, over IKM (8. eller 9. nov), men negativ test. De to forrige pp var syklusene mine på henholdsvis 37 og 29 dager, så det er nok bare det at syklusen varer lengre enn jeg hadde trodd. Jeg håper selvsagt at jeg er gravid, men har ingen symptomer, så jeg tror ikke jeg er det. Men du Ine89 2pp, høres jo ut som du har symptomene i orden da! Så det kan godt hende du er gravid!! Du får bare smøre deg med tålmodighet, teste igjen i morgen eller i overimorgen, og bare be om at ikke tanta ramler inn på besøk!!
Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 håper tanta holde seg langt borte, hun er ikke velkommen :-P lykke til du dere også :-D
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 je tk en test i dag, og den var negativ!! typisk =( håper du får deg en positiv test snart! jeg skal for min del shoppe litt tester på nettet nå
Gjest Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 var hos legen istad med urin (ikke morgen) den var neg, mn va innom apoteket å fikk kjøpt me mg 2pk me qr og 1 clear blue digital. symtomene er så sterke, hvorfor kan det ikke bare komme en strek :-S håper den kommer imorgen, tanta er uønsket. Snakket med spådama elvira istad også, hun så et bilde på meg me graviditet nå, så håper det stemmer. tarotkongen har også spåd mg gravid denne pp. krysser alt som kan krysses :-D
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 ooooj =D så kjekt da! det var spennende =) =) håper det går bra !!! det er bare så dumt at de testene kommer om flere dager, jeg ville jo hatt en til i morgen, siden de er så billige hehe...!
Gjest Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 hehe, mase lykke til når du får testene :-D
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 når testet du sist negativt?? fyttigrisen jeg holder på å dø! jeg har kjempe vondt i korsryggen, klarer så vidt å bøye meg noen veier håper bare de testene kommer snart, så jeg kan ha en liten testefest for meg selv <3 hehe... men nå er jeg 1 dag over IKM, er jo ikke mye det =/
Gjest Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 idag hos legen, men det var ikke morgen urin. ikm var 8 eller idag 10. håper på positiv test snart :-D
Ms Fixi Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Jeg kan kansje fortelle det jeg opplevde denne pp... hadde ikm tirsdag for 14 dager siden, testet hele den uken men fikk bare skyggestreker/negative tester. forrige uke testet jeg mandag,onsdag= neg.... torsdag morgen testet jeg svakt positiv:) var hos legen igår og målte hcg + ul. ettter mine beregninger skulle jeg vært 6+3 igår men legen mente el hadde forskjøvet seg så jeg er "bare" 4+5:)) Så løpet er ikke kjørt før tanta er der.... lykke til:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå