Gå til innhold

Har du Maclaren vogn bør du les dette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff stakkers:(

Skrevet

stakker de små barna:( får man levert de inn i norge også, eller er det bare de i usa?

Skrevet

dte må jo være her i norge også. kan ikke skjønne at de ikke gjør det! hvis ikke så er det jo bare å vise denne artikkelen kanskje? :) de må jo bare få inn alle sammen. stakkars små barn:(

Skrevet

Men dette skal ha skjedd når man satt opp vogna. Høres merkelig ut spør du meg. Har selv en maclaren o skjønner ikke helt greia...

Skrevet

tullete greier.. ingen vogner blir trukket tilbake allikevel.. det står i bruksanvisningen at man SKAL holde barnet borte fra vognen mens man slår den opp.. det sier seg vel selv.. man kan klemme seg i alle vogner når man slår de opp..

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke greia. Hallo klart man holder fingrene unna når man setter opp vogna. vil jo tro at dette gjelder omtrendt alle vogner på markedet, kommer små hender inni der så går det ille, ikke bare maclaren. Men man kan sende en mail til dem og be om et safety kit. Jeg har gjort det, ikke fordi at jeg ser det som et problem, men greit at ha med den dagen jeg skal selge vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...