tezzie Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Nå kommer det? jeg skjønner at det er når det fester seg, men når er det? 1 uke etter befruktningen? Og hvor mye blør man? Noen som kan fortelle meg det? )
Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hei.. jeg hadde en minimal blødning 4 dager før ikm, det var da jeg fattet mistanke og tok en test, den var positiv.. jeg vet ikke om det er festeblødning. men det var litt lyserosa utflod. hadde dette i 2 dager, var veldig veldig lite. jeg hadde ikke dette i første svangerskap, så jeg vet ikke om det er festeblødning. men en blødning har jeg hvertfall hatt:) de sier vel festeblødning kan komme alt fra 5-12 dager etter el. og det er en liten blødning( ofte bare lyserosa utflod) håper dette hjalp litt.. lykke til:)
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 jeg hadde også sånn lyserosa utflod i ca 3-4 dager, så da skjønte jeg at det skjedde noe her =) så jeg så på det som et positivt tegn denne gangen. i forrige svangerskap ble jeg livredd.
-68mamma Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 De fleste leger vil fortelle deg at festeblødning er en myte. Det er uansett snakk om en mikroskopisk brun prikk i trusa - ikke blod eller utflod som mange tror. (det er mange som har små blødninger midt i måneden og dermed tror det er festeblødning) De aller aller fleste (99%) opplever aldri festeblødning. Jeg har vært gravid 4 ganger og har aldri hatt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå