Herligt Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Leter etter et kort tror jeg guttenavn. som ikke "alle" heter. Takker!
Dearest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Her er min samling korte og cirka sjeldne gutenamn: Abel Alan Aune Bror Eine Emre Evar Imre Ivo Jona Kent Leik Levi Luca Mika Noel Ravn Teis Ulv Yme/Ymir Holdt meg til dei med fira bokstavar, men kan nevne fleire med to stavelsar dersom du er interessert... Salig blanding av gamle norrøne namn og internasjonale kjentsfolk... Ein del bibelske og ser eg...
Herligt Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 Takker, for mange forslag . Kom gjerne med to stavelser og
digger Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Trond! Kjempe fint og ingen babyer som får dette navnet virker det som.
Super-Langbein Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Heine Bo Syver Jens sånn for eksempel..!
Dearest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Foretrekker Tord over Trond, men d har heilt rett, ingen kaller babyen sin Trond... To stavelsar (fleire bokstavar Alvar Ambros Amund Anker Anmar Astor Bjørne / Bjørn Broder Dexter Eimar Eimund Edmund Edvin Elliot Elvin Emrik/Embrik Folke Frende Frimann Gardar Helmer Herman Johan Lyder Magne Malthe Malvin Selmer Sophus/Sofus Storm Wilhelm/Willem Wilmer Og så skal eg tenka på fleire Alle namna eg nevner trur eg det er færre enn 1000 i Noreg som har, med nokre unntak sjølvsagt!
(Oktober) Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Leo, Imre, Trym, Mads (vanlig, men ikke så mange nyfødte som får navnet)
Miranda C Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Liam Leon Devin Dennis Sixten Philip Endre Simon
Blomstersara Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Alf Ådne Odne Askil Imre Nils Hans Bjørge Frede Dag Heike Ask Ivar Sølve Ailo Arn Isak Alvin Njål Birk Odin Tor Inge Olav Ola Erik Tage Aune Egil Eigil Olaus Kyrre Alv Knut Brand Solan(d)
Dearest Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Trur Ty er eit namn Ifølge navnaguiden er det ein engelsk kortform av Tyler som betyr 'taktekkar'... Tyr er og eit namn...
Vannmann35 Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Ty er et navn ja - et kort og sjeldent navn... Kjenner noen som har kalt sønnen sin det... Fint er det ikke derimot, men der er jo smaken som baken ;-)
mamma til Isak Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Adam er et nyydelig navn! Isak as well
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå