snillemamma1 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Har selv vaksinert meg for 14 dager siden i dag. I dag fikk sønnen min på 2,5 vaksinen. Tenkte å holde ham hjemme frem til neste mandag for å unngå evnt smitte i barnehagen....Men så begynner jeg å lure på om det er lenge nok. Leser at det kan gå opp til 2-32 uker før vaksinen virker maksimalt, men det betyr vel ikke at den ikke gir en viss beskyttelse også etter feks 1 uke? Hvilken info har dere fått?
snillemamma1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2009 Mente selvsagt 2-3 uke (ikke 2-32... :-) )
liber Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 jeg ringte legevakten i går å fikk beskjed om full virkning etter to uker, men den begynner å virke gradvis med en gang sa helsesøster til meg.
opsi fødeklar Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 jeg og min eldste sønn tok vaksina forrige fredag. Nå på fredag ble to andre av barna mine syke, og vi har også blitt litt syke, men ikke så ille som de som ikke er vaksinert. Vi har mageproblemer og generell uvelhet. Jeg tar også relenza for forebygging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå