superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Testet svak positiv i går, og det lyste gravid mot meg på en digital i dag:)) Jeg er så glad at hvis jeg ikke hadde hatt øra ville smilet gått helt rundt;)) Er 4+3 i dag og har termin 19 nov, i følge terminutregning på babyverden...
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2009 He he, terminen er selvfølgelig 19 juli... Ellers hadde jeg vel vært litt på overtid nå)
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Gratulerer!! Jeg flytta også inn her idag. er 4 uker imorgen Termin 22 juli.
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Å så spennende for oss begge;)) Nå sitter jeg nesten bare å venter på at kvalmen skal komme, sånn at det føles litt mere virkelig;)) Det er vel bare til den kommer tenker jeg;)) har du fått noen symptomer enda??
Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 gratulerer, jeg bare datt inn her idag og har termin 21 juli har ei på 7 mnd, så er ikke så veldig planlagt, men tror 4 åring blir litt oppgitt over enda en beibi hehe.. men men, like greit å bli ferdig med det lykke til, dette skal bli sååå bra!!
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 litt overivrig her, for jeg da faktisk 4+2
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 He he, ja det hørtes temmelig travelt ut må jeg si;)) Men de får da stor glede av hverandre når de blir så tette da.. *Jeg har ei jente på 3år, og det blir jo på en måte ikke helt det samme for dem da vil jeg tro;))
Gjest Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 mi på 4 år er veldig veldig glad i lillesøsteren på 7 mnd, så blir nok stas for di på 3 også de leker nå masse sammen og jeg tror de vil få et flott vennskap selv om det er aldersforskjell )
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2009 Det høres veldig bra ut:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå