Gå til innhold

Super følsom idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM imorgen, super følsom, begynner nesten å grine av alle reklamene på tv, og programmene selvfølgelig. Tappen er knall hard, veldig liten og lukket.Tror også at jeg holder på å få sopp :( ja vet jeg er ekkel men det er sånn det er! Hadde og en veeeeeldig svak positiv test igår.

Har også skikkelig vondt i korsryggen.

Er det noen som har hatt det slik? Det er vel symptomer på en liten spire?

Er så utrolig spent på om jeg er gravid :) Håper så inderlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, igjen:))

Tipper du er gravid jeg;)) Min svake positive billigtest i går viste seg og stemme:)) Det lyste gravid i mot meg på en digital nå i efta:)) Er så glad, så hvis jeg ikke hadde hatt øra ville smilet gått helt rundt;))

Skrevet

Hmmmm, ble ikke registrert gitt;))

Skrevet

ooo gratulerer!!! Du er virkelig heldig :) Jeg håper på positivt for meg imorgen :) Håper det smitter litt babystøv over på meg :)

Klem fra meg :)

Skrevet

takk for det;)) Skal krysse fingrene for at du følger meg inn på første trimester!!!

Skrevet

Har fått flere symptomer nå, MASSE luft i magen. Samboer sier jeg er blitt mann, for jeg fiser mer enn han he he.

Skrevet

He he, ja det har skjedd her i gården også.. Har jo blitt rene fjerte maskina;))

Skrevet

Ps, skal du teste i dag?? hold meg oppdatert da, for jeg er så nysgjerrig:)

Skrevet

Var hos legen og testet idag, er gravid!!!!

Kaster masse babystøv på deg :)

Skrevet

Det var det jeg sa;)) GRATULERER:)) Så bra, da slår du følge med meg inn på både juliklubben og første trimester da:)) Måtte spiren klore seg fast i oss begge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...