Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 IKM imorgen, super følsom, begynner nesten å grine av alle reklamene på tv, og programmene selvfølgelig. Tappen er knall hard, veldig liten og lukket.Tror også at jeg holder på å få sopp ja vet jeg er ekkel men det er sånn det er! Hadde og en veeeeeldig svak positiv test igår. Har også skikkelig vondt i korsryggen. Er det noen som har hatt det slik? Det er vel symptomer på en liten spire? Er så utrolig spent på om jeg er gravid Håper så inderlig.
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 hei, igjen:)) Tipper du er gravid jeg;)) Min svake positive billigtest i går viste seg og stemme:)) Det lyste gravid i mot meg på en digital nå i efta:)) Er så glad, så hvis jeg ikke hadde hatt øra ville smilet gått helt rundt;))
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Hmmmm, ble ikke registrert gitt;))
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 ooo gratulerer!!! Du er virkelig heldig Jeg håper på positivt for meg imorgen Håper det smitter litt babystøv over på meg Klem fra meg
superspent75gravid Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 takk for det;)) Skal krysse fingrene for at du følger meg inn på første trimester!!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Har fått flere symptomer nå, MASSE luft i magen. Samboer sier jeg er blitt mann, for jeg fiser mer enn han he he.
superspent75gravid Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 He he, ja det har skjedd her i gården også.. Har jo blitt rene fjerte maskina;))
superspent75gravid Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Ps, skal du teste i dag?? hold meg oppdatert da, for jeg er så nysgjerrig:)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2009 Var hos legen og testet idag, er gravid!!!! Kaster masse babystøv på deg
superspent75gravid Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Det var det jeg sa;)) GRATULERER:)) Så bra, da slår du følge med meg inn på både juliklubben og første trimester da:)) Måtte spiren klore seg fast i oss begge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå