monca*84*j12 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg skjønner ingen ting jeg!!!! Jeg er på min andre kur nå.. Denne gangen som forige gang har jeg fått blødning nå noen dager etter endt kur... Kan det være riktig da??? Noen andre som har opplevd dette? Var ferdig med kuren på Fredagen, og begynnte og småblø på Søndag.. skjønner ikke noe jeg..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Hei snuppa, jeg opplevde ikke blødning. Men jeg fant dette på felleskatalogen: "Mindre vanlige/sjeldne bivirkninger: Vektøkning, tretthet, neslefeber, allergiske hudutslett, forbigående håravfall, depresjon, humørsvingninger, unormal underlivsblødning. Øket risiko for blodpropp. Lettere krampetilstand. " Så da kan ser det jo ut som blødninger kan være en bivirkning. Du kan jo ta en tlf til gyn for sikkerhetsskyld, hun har kanskje en god forklaring. Håper uansett at det klaffer for dere nå!
monca*84*j12 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Takk snuppa... Jeg har kramper og blødning.. Og hadde det sist også... Men jeg tenker hvordan skal man få laget baby da.. hehe.. håper det gir seg.. Trur ikke jeg ringer gyn.. Det er det som er litt dumt, hun jeg har er fantastisk, men veeeldig vanskelig og få tak i... Så å si umulig.. Men vil ikke bytte henne ut heller altså.. så da.. Får håpe det bare går over av seg selv... Håper det klaffer for oss begge vennnen.. Det har jo vært en drøm nå i to år, at vi skal få gå gravide sammen.. *sukK* Nå skal jeg lalle bussan... nattinatt.. stoooor klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Hei ☆monca*pergo*håp =) Jeg har også blødd litt etter endt pergokur, dvs ca 2 dager etter inntak av siste tabl - akkurat som deg!!! Det har vært blodig slim på en måte (sorry for detaljene altså, men vi tåler vel det meste her inne nå tror jeg, hehe!) Det har bare vart ca 1/2-1 dag - først trodde jeg at det kunne være litt blodig EL-slim så kort tid etter inntak av siste pille, men har kommet frem til at det har det ikke vært, men heller en slags bivirkning - tror at eggstokkene blir så kraftig stimulert at det avgir litt slim og blod - tror ikke det er farlig, men har ikke snakket med gyn om det og jeg har bare opplevd det en gang - på aller første pergo-kur. Hvis du er bekymret og du har smerter sammen med blødning bør du absolutt kontakte gyn - jeg hadde ingen smerter sammen med litt blodig slim første gangen... Ta en liten telefon - det er bedre det enn å gå å bekymre seg =) Lykke til da, krysser fingrene og håper at spiren sitter denne pp`n da =) Selv er jeg på min tredje og siste dobbel-kur jeg nå, er på dag 26 i dag, altså 10 dpo og opplevde en bitteliten stripe blod på papiret i dag morges - ingen TR som har kommet - så hååååååper bare på en litt sen festeblødning. Har murringer så det holder i kveld og ømme bryster og veldig trøtt - enten pms eller bivirkning av pergo, pergo kan lure deg trill rundt med bivirkningene sine som kan forveksles med graviditetssymptomer... Har blitt lurt før jeg - både med og uten pergo, hehe =) Krysser fingrene for at jeg får en positiv test i løpet av de nærmeste dagene - har IKM til torsdag/fredag 12/13 nov =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå