Gå til innhold

Positiv etter tidsfristen...Pratetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inntrykk av at de siste dagene har det blitt mange av oss.

Hvem andre er med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :-) Jeg har aldri tidligere opplevd at den har gått fra negativ til positiv. Blir spennende dager fremover. Får håpe vi alle får ordentlig positive tester innenfor tiden snart. Ganske gira her. Vanskelig å slappe av, og jeg har ikke sagt noe til sambo. Vil ikke skru opp forventningene han ennå mer. Jeg er forresten 9 dpo i dag. Har gått på dobbel pergo, og tatt el-sprøyte (pregnyl).

Skrevet

Det blir ny test i morgen

Skrevet

Jeg har også opplevd det et par ganger, men uten at jeg har vært gravid.

Kjøpte noen andre tester denne måneden og det stod det med STORE bokstaver: Må ikke avleses ETTER 5 minutter. Så tror det kan være at det kanskje blir så gjennomtrukket at graviditetsstreken synes.

Får håpe for dere andres skyld at tilfellet er at dere faktisk er gravide :)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er 6-8 dpo. Hadde en svak test i går.

Blenda hvit idag tidlig og ble ikke noe annet, men klarte ikke å dy meg. Tok en ny for ca 45 min siden. Ingen strek etter 10 min, men en klar strek nå......

Sterkere enn den i går. Begynner å bli virkelig spendt nå...

Skrevet

OI så spennende. Melder meg inn her jeg og. Har halsbrann ikveld og vondt i sidene(lysken) Min ble positiv etter 1 time, billigtesten fra lavpris tester. har aldri før fått farge på den etter tidsfristen og har brukt den 1 år. Har bare fått en grå bred skyggestrek. denne gang var d tydelig farge på den. Blir spennende å se om et par dgr om den kommer innen tidsfristen og skal til gyn på onsdag å ta celleprøve. Masse lykke til alle sammen. Har ikke kjempetroa, men tar det som det kommer og er selvfølgelig spent.

Skrevet

Jeg hadde også svak test innenfor tidsfristen i går. CB+ Den var veeeldig svak altså. Negativ strimmel fra babytime i morges, og så denne QR. Håper morgendagen blir en stor dag for oss begge :-D

Skrevet

Kjære ~Månestråle~

Nå må ikke du komme å ødelegge moroa :-P

For å være helt ærlig så stoler jeg ikke på dem før den er ekte positiv.

Bruker noen nye tester denne pp, så før EL (når jeg ver 100% sikker på at jeg ikke var gravid) tok jeg et par test tester for å se om noen av dem ble falsk positiv. Fulgte med på dem til de var tørre, og ingen av dem ble falskt positive.

Skrevet

Og for deg også Katta :-)

Skrevet

hehe, ikke meninga å ødelegge moroa, men tenkte at siden det var en skravletråd så var det greit å høre at man også opplever det uten at det behøver å bety noe. ;) Bare så ikke fallhøyden blir FOR stor ;) Merker jo selv hvor lett det er å la seg rive med her inne :) hehe

Skrevet

Må komme med et negativt innlegg her.

Jeg begynte å få slike tester på torsdag.. Brukte de supersensitive testene fra babytime. Først fikk jeg streker etter tidsfristen, alt fra 10 min til en halvtime. Så fikk jeg skyggestreker innenforbi tidfristen. Fikk strek på clearblue også etter en halv time.. Men i dag er ikm og jeg har begynt å spotte, så det var nok bare tull alt sammen.. Stoler aldri på de testene fra babytime igjen. Tror ikke jeg tuller når jeg sier at jeg har hatt 10 tester med streker både innenforbi tidsfristen og etter fristen... Trodde virkelig at det kanskje hadde gått denne gangen, men neida...

Men sender masse babystøv deres vei, håper dere er heldigere enn meg, at de positive testene etter tidsfristen betyr noe! Tvi tvi!

Skrevet

Det er nok forskjell på testene, men har aldri før fått farge etter tidsfristen på testene fra lavpris tester. De har kun fått skyggestreker og jeg har tatt maaaange av dem. Men ikke sikkert jeg er gravid for det, bare litt spennende hehe.

Skrevet

Lykke til jenter! Krysser alt for dere: X X X X X X X X X X X

Skrevet

Tusen takk J-76. Krysser fingre for at du også. Klem

Skrevet

Noen som har testet noe mer? Jeg har (QR) - negativ innen for tidsfristen. Men, har i ettertid kommet en svak, svak strek. Men, det teller jo ikke....

Skrevet

God morgen jenter!! :D Sniker meg innom på denne pratetråden eg. Disse positive etter tidsfristen føler eg e ekspert på! :P Har ikkje sett noe til tr..tempene e stabilt..midt på treet, så vet ikkje heilt kordan eg tolke det..hehe. Anyway. Eg ska gå å få tak i et par tester i dag.. Så får me sjååå!!

Har jo fått både negative og mer positive tester, etter sånne døgnville tester som ikkje vet ka klokka er, og bruker altfor lang tid!!!

Men ka er det som skjer for tia da? Er så masse svake streker og positive etter tidsfristen her inne, atte... Har kvalitetskontrollene svikta, eller?!?!?! Er jo ikkje bare ett merke eller én test!! Skulle vært utlovlig å selge sånne tester til damer som prøver så iherdig å bli gravide!!!

Skrevet

Hei. tok en ny test m morgenurin. Ble ikke noe klokere. Kom en skyggestrek rett etter 10 min. Gått en halvtime nå og fortsatt ingen farge. Skal ut å gå nå, lar testen ligge til jeg kommer hjem for moroskyld hehe. Oppdaterer senere. klem og lykke til med dere andre.

Skrevet

Det ble med den skyggestreken-litt skuffa. Men tror allikevel det er tidlig enda. Temp steg forige mandag og da må jeg vel hatt el rundt forige søndag? er vel da sånn ca 9-10 dpo? Lykke til jenter.

Skrevet

Ny qr..ikkje så mye som en skygge i dag!! Litt heldigvis...! Bedre med blank negativ test, enn disse lett misforståelige skyggene o.s.v.

Så da var det bare å innse fakta... Eg har ikkje eggløsning! Jaja. Vet nå i det minste ka eg har å jobbe mot nå....æsj....

Skrevet

Jeg gadd ikke teste i dag jeg.

Venter til i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...