Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hva er normalt å legge på seg sånn i begynnelsen? Jeg er 10+5 har kanskje gått opp en kg, men jeg føler meg så breeei! Og sur, og ingen av klærne føler jeg meg fin i lengre.. hehe. Vanlig dette??? trange dongeribukser orker jeg ikke å ha på meg lengre..
små'n 2010 <3 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hei. Jeg var hos legen idag, er 9+3 idag og har gått opp 2 kg. ifølge legen var det helt normalt. Men tror det er en sånn ca oversikt over vektøkning her inne et sted. Føler også at jeg er brei og at ingen av klærna er fine på lenger hehe.. og de trange olabuksene mine er ikke lenger deilige å ha på seg! hehe
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 heia =) jeg er 9+1 i dag, og jeg har også pakket bort alle dongeribuksene mine, å føler meg ganske lik deg, men trur det er mye luft i systemet akkurat nå men føler å at hoftene mine er blitt litt breiere. men det kan være innbilling:p vet ikke helt hvordan dette skal fungere..men vi får satse på at alt er normalt
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Da er det ikke bare meg liksom... Jeg får vel bare pakke bort dongribuksene mine jeg også har ei vid sagge dongribukse, den har blitt favoritt. Men kan jo ikke gå i det samme på jobb hver dag liksom... hehe Første gang for meg, så satser på at d er normalt..
Mjølkekua Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Hei! Det er veldig individuelt hvor mye man legger på seg i 1. trimester. Første svangerskap veide jeg 58 kg og var 170 høy før jeg ble gravid. La på meg 3 kg i 1 trimester!! Jeg tror det kom av at jeg alltid har hatt en vanvittig forbrenning, og at den bremset ganske kraftig når jeg ble gravid. Følgelig la jeg på meg, selv om jeg ikke spiste så mye mer. Denne gangen har jeg hatt et generelt høyere matinntak og ser at jeg har økt ca 1-2 kg på de første 2 ukene. Nå varierer vekta mi med 2-3 kg i lpa en dag avhengig av hvor mye jeg har spist og drukket. Buksene mine passer heldigvis ennå, men i første svangerskap skjedde det virkelig noe med hoftene mine. De ble tydlig bredere og jeg har ikke fått på meg de smaleste jeansene som jeg hadde fra før første svangerskap (og det selv om jeg ikke har blitt noe tykkere rundt lårene). Hele formen rundt hoftene/magen har endret seg (sukk......). Må nok innse at jeg nok aldri får den samme nette magen og hofteparti igjen... :-/
Mjølkekua Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jeg mente ikke 2 uker - jeg mente 10 uker :-))
Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Æsj.. Jeg har aldri vært noe spesielt tynn, og jeg er ganske lav.. Dette skal bli meg noe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå