Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Er 9dpo i dag! Fikk positiv el test igjen i går og i dag. Klaret jo ikke å dy meg så måtte ta en g-test! Den kom frem 2 rosa streker med en gang. Kontrollstreken er riktignok svak men tydelig. Strimel fra billigetester. Tør ikke helt å juble enda,men håper på strekere strek utover uka.) Prøve å holde meg til helga med å ta en digital en,lyser det GRAVID mot meg så skal jeg juble:)) Har IKM på søndag.
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hurraaaaa!! Så morsomt, du kan sikkert juble allerede nå egentlig, du....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 ååå Jeg sier gratulerer jeg! Bare se på kine-lille eller kine-lill sine bilder som hun har lagt ut her! Det var og en svaaak svaaak strek som bare ble sterkere og sterkere Min biligstrimmel var kun en strek! en steeerk strek og ikke noooe anntydning til noe annet! Så håpet er der! Spennende å se om du er gravid da:) (isåfall stjeler jeg litt babystøv, trenger litt babystøv rundt el tidene )
så gla' Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Gratulerer så masse :-) Kos deg med graviditeten :-)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Tuuuuuusen takk:) Som sagt klarer jeg ikke helt å juble enda,men litt da:)) Mine symtomer er: Føles som om jeg har melkesreng av og til,nedpress,liten matlyst,lavt blodtrykk(føles sånn),mensmurringer og veldig trøtt.... *************sender litt babystøv og håper det gjør susen for dere også)
Gjest Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Gratulere så masse. Så gøy. Ønsker dere lykke til med svangerskapet;)))
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Spennende å se om du er! Jeg tror du er! spes etter å lese hva de andre sier og skriver! Du får legge inn et bilde om noen dager! LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå