mane1987 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 heij. i går tok jeg en test fordi mensen ikke kom. i dag er det heller ikke tegn til mensen. har hatt pille slutt en mnd. fler som har opplev det samme, etter pille slutt? og hvor lang tid kok det ca før du fikk den.. ? jeg håper den kommer snart, ellers blir mnd veldig lang. jeg vil jo bli gravid.=)
❤Lille håp❤ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 etter p-pillebruk i ca4år sammenhengende tok det åtte mnd for meg å bli gravid,syklusene var veldig surrete etter pilleslutt for å si det sånn... syklusene var ustabile en god stund etter slutt,kanskje sånn halvt år.. Men det er jo individuelt så håper det klaffer for deg i nærmeste fremtid
mane1987 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 takk for det=) har skjønt at det kan være sånn.. har også lest at det er veldig vanelig å teste posetivt en uke etter forventet mens. så har et lite håp om det, har hatt en del symtomer også=) men må vel ikke håpe for mye.=) takk for svar, håper du trives som mamma=)
BebeGutt<3 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Eg og! Hadde mens den 10. okt (men pille-mens) Så sitter å håper på at når eg hadde EL så satt den=) Får tiden vise.. Negative tester på meg nå.. Tok EL tester så håper det gjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå