kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Skal teste i morgen 10.11.09, har ikm 12.11.09. Har en del symptomer, men er redd det bare er innbilning. Vil så gjerne at det skal klaffe nå. Er ikke så lenge siden min mann ga uttrykk for at han er klar for barn, men jeg er litt utålmodig av meg. Skal ting skje, så skal det helst skje straks! Noen som kjenner seg igjen eller?
Miniii Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg har også planer om å teste i morgen.. Hvis jeg tørr! Er så redd for at den blir negativ, for da kommer jeg til å bli såå skuffa! Heller TR enn negativ test.. hehe. Har IKM i dag eller i morgen.. Både jeg og sambo er veldig klar for barn.. mistet i MA i august! Lykke til med testingen:)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Skal til legen imorgen og teste
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 ikke gravid. ikke lei meg. er tross alt første tiden vi prøver uten prevensjon... vi har tiden foran oss. hadde ikke forhåpninger på forhånd, glad for det nå... krysser fingrene for at dere tester positivt snart. det fortjener dere alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå