SuperKlar86Gravid Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Etter nå å ha prøvd over ett år ( ++ ventetid, spontanabort, "pause-måneder") har jeg og samboeren min fått satt i gang utredning av ufrivillig barnløshet. Jeg var til Gyn i dag, og alt såg fint ut med eggstokker og livmor på UL. Neste fase nå blir å ta blodprøver på s.dag 3 og 21, og min stakkar samboer må manne seg opp og ta en sædprøve... Det siste gruer jeg meg litt til.. Er redd for at kanskje sædkvaliteten hans er for dårlig?.. Vi har jo blitt gravide en gang (oktober 07) men mistet i uke 10. Så ville jo tro at det kanskje betyr at de i det minste virker litt..Men skulle det gledelig vise seg at sæden er ok eller tipp topp for den del, så skal jeg få en kikhullsoperasjon for å se på eggledere osv. Jeg hadde en livmorsinfeksjon etter SAèn som jeg hadde, så det er jo også en tjans for at den har gjort noe... Blir spennende, men også skummelt. Men er egentlig bare mest glad for at vi nå skal prøve å finne ting ut! Er det andre her inne som har erfaring fra slike prosesser?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Har vært gjennom full pakke.Bare å spørre hvis det er noe du lurer på! Heldigvis er det ofte bare en antibiotikakur el som skal til dersom det er noe "galt" med sæden. Men du har jo være gravid før,så håper alt er som det skal og at spiren sitter snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå