Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. :) Velkommen til deg. :)

Så spennende det blir framover da. :) Jeg har brukt spray en gang før. Fikk litt bivirkninger under sprayinga. Slapp og trøtt hele tiden og vondt i kroppen innimellom og veeldig kortlunta... men det er forbigående og absolutt verdt det dersom man lykkes. :) Ikke sikkert du får bivirkninger i hele tatt.

Ønsker deg masse lykke til framover. :)

bivirkninger, hva er det egentlig som skjer under sprayinga? HAr forstått det slik at jeg skal komme i en kunstig overgangsalder, samtidig skal dette bidra til at jeg får fler egg???? Hos oss er det min mann som ikke får ut sædceller, men har fått påvist at der er liv ved hjelp av tesa/pesa. Det er ikke noe galt med meg. Håper så inderlig at dette går bra. Du har masse erfaring, har du vært gjennom dette flere ganger?

Lykke til Troya, du skal se det går bra til slutt, det gjør som oftest det :) Kanskje greit å psyke seg opp til at det kan ta sin tid, da, så man ikke blir altfor skuffet dersom det ikke skulle gå med en gang. (Kan ofte være at man må tune inn medisiner litt og sånn før man får full klaff).

Har aldri tatt langt regime med spray, men har skjønt det er mange som blir litt dårlige av den ja: kvalme, hodepine etc. Stemmer at man kommer i en slags kunstig overgangsalder, sprayen gjør at de signalene hypofysen sender nedover i kroppen for å produsere div hormoner blir sperra. Så gjør sprøytene etter hvert den jobben for kroppen istedet, men enda bedre siden man får ut mange egg istedet for bare ett som man får ut ved vanlig eggløsning.

Lykke til Troya, bare å spørre oss om det er noe du lurer på. Flere av oss her inne osm har flere forsøk bak oss, så vi er litt eksperter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...