Jente+Jente+lillegutt Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Syns det er så deilig å ha fått bestemt navn på den lille. Jeg var redd for at det er for poppis, men vi har tenkt på navnet i 9 år (fra jeg gikk gravid første gang) Så nå styrer vi ikke unna kun fordi mange andre heter det. Lillegutt vil bli oppkalt etter min mann sin oldefar Nå gleder vi oss til at Mathias kommer i februar 2010
Castho Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg syens dere gjør rett i å velge det dere liker best. Mathias er stødig og pent, og ikke minst så kommer han aldri til å slite med å ha så spesielt navn at andre reagerer på det. Ett godt valg!
Vannmann35 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Mathias er et fint navn, men jeg ville da ikke valgt det fordi det er alt for vanlig - vet om 3 små som har fått det navnet det siste året + kjenner flere andre Mathias'er i alderen 5-30. Vel - håper dere blir fornøyd med valget i alle fall!
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 Ja, vi er fornøyde alle som en her i huset Om man liker et navn så må man da bruke det. Tror man kan angre etterpå om man søker en erstatning for et navn man har kjært kun fordi det er poppis. Lykke til alle sammen med navnevalgene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå