skorpionfruen Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Huff nå trenger jeg råd. Min febersyke gutt har ikke sovet på hele dagen og er stuptrøtt. Han er sinnsykt var mot lyder og prøver å sove men våkner bare noen rører på seg. Har prøvd å lagt han i sengen, kjørt en tur og i armene. Sovner i armene men jeg kan jo ikke sitte helt stille i timesvis, tungt for armer og rygg. I vogna sover han alltid godt, men vet ikke om jeg tørr legge han ut med feber. Han er bare 2,5 mnd. Har 38 i feber og det er 4 grader ute. Er litt redd for da ser jeg han ikke. Hva tenker dere om saken?
erteposen + 4 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Er 38grader regnet for feber siden han er så liten? Jeg trodde en først skulle tenke på feber når den steg over 38,5. Jeg aner virkelig ikke. Er tilstanden ellers grei hadde jeg nok vurdert det. Hva med å legge han inne i vogn?
Gjest ->>- Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Nei. En så liten baby med feber ville jeg nok foretrukket å ha bedre styring på enn man har når den ligger alene ute. Trilletur?
yasmina Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Foerst tenkte jeg at det hadde jeg gjort uten problemer, men naar jeg saa alderen saa ble jeg i tvil. mener aa ha hoert at babyer under 3 mnd ikke skal ha feber i det hele tatt saa jeg hadde kanskje vurdert aa kontakte legevakten via telefon og hoert litt med dem.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg ville nok lagt han ut. Har bare godt av lit frisk luft, men ville lagt babycalen oppi vognen slik at jeg ville ha hørt ham
Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Småen på 10 mnd lå ute med feber i dag (39,1). Men han har også tatt noen dupper på fanget mitt. En liten febersyk tass på to mnd hadde jeg latt sove på fanget, også hadde jeg ringt legen for å høre om han burde inn til en sjekk.
skorpionfruen Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 Har snakket med legen og de mente ting hørtes greit ut foreløbig. Han sovnet til slutt inne så da slapp jeg å ta han ut, så får vi håpe han er frisk i morgen så vi kan få tilbake rutinene med å sove ute. Er så skummelt når de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå