Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Først litt info:) Har et barn på 10mnd, ble da gravid på første pp etter pilleslutt. Ammer nå 2-3ganger i døgnet. Går ikke på noen prevensjon, gikk på mini-piller i 2mnd etter fødsel. Har blødninger annenhver uke, så er vel rimelig håpløst og bli gravid da? Har nå bestilt meg testsett fra billigetester, med eggløsningstester og grav.tester:) Men da lurer jeg på hvor ofte jeg skal teste med eggløsningstestene? Har aldri prøvd de før:s Har sikkert brukt 10 grav.tester siden fødselen gr. falskt håp og symptomer:/ Hva skal jeg gjøre med de ustabile blødningene da?? Vil ha barn i magen snart:):) Håper på tips og svar:)
LillePersille88 ? Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Heihei, jeg fikk mine første EL-tester i dag! Det står egentlig greit i bruksanvisningen:) Har du en syklus på f.eks. 30 dager, så skal du begynne å teste på dag 14 står det.. Og da er det vel bare å teste hver dag til den blir positiv:) Det jeg lurer litt på, er om man skal fortsette å teste etter positiv EL-test? Teste dagene etter for å se om den blir negativ liksom.. Du kan få bestilt deg en legetime for å høre hva de mener om blødningene, det hadde nok jeg gjort. Det må jo være litt slitsomt å ha blødninger annenhver uke" :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå