Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Har lyst å prøve det på lille snuppa, for å se om det kan hjele henne til å sove / slappe av bedre... Men kvier meg litt for å ringe og bestille time... Vil gjerne ha noen som har erfaring med og er flinke med spedbarn... Noen med erfaring fra kiropraktor / manuell terapeut i Asker eller Bærum??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Her er en liste over godkjente manuellterapeuter som behandler barn/ babyer i Norge, deriblant Bærum http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Bare ring, det er ikke noe å lure på i det hele tatt- og du vil garantert ikke angre! Er jo gratis og krever ingen henvisning fra lege=)
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Hei! Vi brukte det(manuell terapaut) til vår første datter og har begynt nå med vår andre datter(født 16.10). Hun og jeg skal til terapauten nå, har hennes andre time kl 15.30. Positiv erfaring. Se ellers nettsiden; http://www.kiss-kidd.no/ Der er det også oversikt over behandlere. Lykke til!
Ranni Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hei, Har gått til manualterapeut i Oslo (barneklinikken, Marc de Decker) - veldig fornøyd. Ellers er Bekken og Barn på Skøyen flinke, de har både fysioterapeut og kiropraktor. Har dessverre ingen å anbefale i Asker/Bærum. Lykke til!
Storebror og lille ranukel Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Vi har vært i drammen og er veldig fornøyde. Jeg og var veldig skeptisk! Var redd de skulle knekke som på voksne, men det er det heldigvis ikke:) Blei henvist av helsesøster til Trimmen Fysio i drammen. Han driver så og si bare med barn og babyer.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Nå har jeg bestilt time...SKal dit mandag formioddag... Kjenner jeg fortsatt er litt usikker, men de hørtes kjempehyggelige ut...Er folk med erfaring der jeg bestilte...
Glaglagla!! Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 På Nordstrand er de kjempeflinke. Har brukt kiropraktor Håkerud, på Nordstrand kiropraktorklinikk med begge mine barn og meg selv. Strålende fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå