januarbaby + novemberspire Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Er ny her! Tok de siste gule pillene på p-pille brettet i slutten av september. Fikk da vanlig mens 30 september. Ikke hatt mensen igjen siden det. Tok en test fra babytime (den mest sensitive) fredag morgen og den viste svak positiv. Lørdag kveld tok jeg en ny, den var negativ (tenkte den ble det fordi det ikke var morgenurin) Den jeg tok i dag var negativ L Har jeg bare blitt lurt? Har vært svimmel og litt småkvalm + litt rar i magen i det siste. Lurer på når jeg evt får igjen mensen, snart 6 uker siden sist. For ca 2 uker siden hadde jeg en bitteliten blødning og veldig smerter i magen, mulig det var eggløsning!?! Noen tips/ meninger mottas med takk!
-68mamma Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Det kan gå en stund før du får igjen eggløsningen og mensen etter pilleslutt. Legen min sa at opptil 1 år er ikke uvanlig. Jeg sluttet på pillen i juli og fikk ikke mensen tilbake. Da det hadde gått 60 dager tok jeg en tur til legen - hun ga meg Primolut så jeg skulle få gang i syklusen igjen. Lykke til !!
januarbaby + novemberspire Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 Takk for svar. Er så kjedelig å gå å vente på mensen, hehe! Er det noe poeng å teste noe mer i nærmeste framtid tror du? Hvor lenge hadde du gått på pilla før du slutta da? 6 år her!
-68mamma Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde bare brukt de i ca 8 mndr. Du får smøre deg med tålmodighet og ta en test hver uke til mensen dukker opp. Ønsker deg masse lykke til !
januarbaby + novemberspire Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2009 Hehe Har heldigvis kjøpt mange billigstrimler! Trodde faktisk ikke jeg skulle bli såå utålmodig Hvordan går det med prøvingen der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå