Gå til innhold

Idag skal jeg på ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe lyst:( er redd de skal finne ut at jeg er gravid uttenfor livmoren.. har vært sykmeldt nå i nesten 4uker pga smerter i magen når jeg er for aktiv.. men i det siste har jeg fått magesmerter selv om jeg ikke har gjort på noe.. kryss fingrene for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har vært gravid utenfor livmoren??? er 8 uker idag

Skrevet

hei.. jeg skal også på ul idag.. grugleder meg.. er også litt nervøs for å være gravid utenfor livmoren... har hatt litt lavt hcg nivå... når skal du?

Skrevet

Heia begge to!

Åssen gikk det med dere? Er spent på å høre!!!

Klem :)

Skrevet

skal ikke på ul før 15.40.. så sitter nå her å venter på at tiden skal gå.. men har en liten magefølels på at alt er bra:) men er litt redd fordi.

Skrevet

Heia.

I å med du alt er 8 uker på vei, tror jeg du hadde merket store smerter dersom du hadde vært gravid utenfor livmora!!! Å det er jo positivt. Mener å ha lest at de fleste finner ut av exu rundt uke 6.

Men lykke til likevel :)

Skrevet

det jeg oxo tenker.. 40min til jeg får vite nå:s håper alt er bra og at jeg kan kose meg med å se hjerteslaga til babyen:)

Skrevet

Hvordan gikk d Candygirl_Leon_spireimagen:) ??

jeg fikk se sterke hjerteslag:) så jeg har uforklarlige smerte.. men fikk en kjempe snill lege som sa jeg berre skulle ringe han om jeg fikk sterkere smerter.. var så deili å se min lille bebi:) så såg jeg hender:)

Skrevet

heisann.. jeg vet ikke enda hvordan det står til med den lille i magen. vi så foster inni livmora, men ikke noe hjerte som slo. men han sa at det mest sannsynlig var fordi jeg var kortere på vei enn det jeg trodde. jeg har hatt veldig uregelmessig mens, så er mest sannsynlig derfor. han trodde jeg var en uke kortere på vei, altså bare 6 uker, og da var ikke hjerte begynt å slå enda. så jeg skal tilbake på ny UL om halvannen uke, for da vil hjerte ha begynt å slå om babyen lever. HÅPER HÅPER HÅPER. han sa det var mer sannynlig at jeg var kortere på vei, enn at noe var galt, og han syns jeg hadde en fin hcg stigning. så nå må jeg gå i uvissheten i halvannen uke til men håper virkelig at den lille spiren lever inni der. masse lykke til, og så utrolig deilig det må være å vite at alt er bra!!! :) klem

Skrevet

ikke noe kjekt å gå i uvisshet.. håper legen har rett i at du er mindre på vei enn du trodde..

jenta mi på 6år fant ul bilda å kom hoppende opp i sofaen å lurte på om jeg hadde baby i magen.. hun skulle ikke få vite noe før i des\jan, men en smart unge som forsto. å på bilde er det jo ikke noe tydlig at det er en baby

Skrevet

nei, det er ikke noe greit. men har ikke noe valg=( ho gjorde det ja, hehe, de små skjønner ofte mer enn en tror =) kosli...

Skrevet

krysser fingrene å håper alt er bra:)

de skjønner av å til litt for mye, men hu vart heldigvis kjempe glad:) så får se hvor lenge hu klarer å holde det for seg selv og ikke forteller hele klassen det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...