Be Cool Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg, som skulle ta det med ro denne pp og ikke lete etter symptomer eller noe, fant "tilfeldigvis" denne siden i dag: www.twoweekwait.com Som navnet indikerer er den dedikert de som prøver å bli gravide og særlig de to laaange ukene mellom EL og IKM. Jeg har ikke hatt tid til å se i detalj ennå, men det var i hvert fall egen tråd hvor folk har skrevet sine graviditets-sympt helt fra 3 dpo....
-68mamma Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 OMG...sånne sider gjør jo alle oss uten symptomer litt nervøse da.... Blir man ikke veldig oppgira av å jakte på sånne ting som kaaaaanskje kan bety noe ? Ja, ja - lykke til på symptomjakta ;-)
Be Cool Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 How true, og som sagt jeg vil IKKE bli symptomjeger denne pp, men tenkte siden likevel kan inneholde litt relevant info for de mest nysgjerrige... Grattis til deg forresten, har skjønt at du er gravid!! Så hyggelig! T.o. fant jeg siden fordi jeg har så ekstremt ømme og "mørbankete" bryster nå, og lurte på om det kunne være symptom, selv om jeg vet at det er alt for alt for alt for tidlig å så slike symptomer bare 6 dpo. Forrige gang jeg var gravid kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer før kanskje i uke 9 eller 10 og da ble jeg trøtt og kvalm. Så fravær av symptomer behøver vel ikke bety noe som helst etter min erfaring
LillePersille88 ? Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Mye bra info der ja! *LagreSomFavoritt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå