Gå til innhold

Endelig gravid:-)

Anbefalte innlegg

Jeg Må innrømme at jeg testet 3 dager for tidlig, ennå jeg var så belærende å skrev til andre at de måtte vente. Jeg levde ikke opp til dette selv, beklager. Men når det er sagt, så har jeg vært VELDIG kvalm og trøtt og jeg ante ugler i mosen. Tok testen i går ettermiddag (ikke på morgen urin) og jeg viste den ble positiv. Jeg har jo fått positivt før og mistet, men aldri så kvalm som jeg er nå. Har virkelig tro på dette!!!

Nå skal jeg vente til 3 desember til første ultralyd for å se om det er en eller to. (satt tilbake 2 egg) Veldig spent. Nå er lykken til å føle å ta på og vi ser fremover:) JIPPI:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140949716-endelig-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takker for alle lykke ønskninger. Og sender alle lykkeønskninger tilbake- nå håper jeg vi virkelig klarer dette jenter.

Godt å ha en side å henvende seg til når spørsmålene blir store, vansklige eller ren lykke:)

Nå skal bena på bordet frem til 12 uke, her skal det ruges og positive tanker er det eneste som får slippe til. (kanskje ikke helt bena på bordet når jeg tenker meg om, det er jo snart jul)

Stå på jenter, det er alltid håp i hengene snøre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...