Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at "ting du ser" kan forrandre seg? Du har tidligere sagt til meg når du tror jeg blir gravid. 5 andre har sagt det samme, så jeg tror jo virkelig på det. Du er uansett den jeg har tatt mest på alvor.. føler bare på meg at du er dyktig og seriøs..

Jeg har nå sluttet å røyke for å ha enda bedre sjangser.. jeg vet jo at røyking kan forårsake exu slik som jeg hadde. Nå har jeg tatt min siste røyk og HCG er på normalt nivå, så jeg kan egentlig bare prøve igjen..

Så lurer jeg på... ser du fortsatt samme tidspunk på meg?? Når jeg blir gravid altså? Eller ser du noen forrandringer? kan du evt se om egglederene mine er friske? Eller ser du ikke slike ting? Ikke meningen å mase.. er bare så sinnsykt spent.

født: 031086 han 230582

På forhånd thank u thank u BIg TIME!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

takk for gode ord!

Ja jeg ser ingen forandring på deg ;) og det er jo bra!

jeg har jo selv hatt en ex.u, så vet godt hva slags følelse du sitter med... angsetn om å bli gravid igjen, for så å finne ut at det kan være en ny ex.u... men jeg tror den vil sitte på rett plass denne gangen, ser at du har 1 eggleder som er heeelt frisk ihvertfall... den andre tror jeg har en liten skade... men ikke noe stort!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.Ja det er ikke noe gøy å gå rundt å være redd for det! Andre kan få to blå streker å nyte tanken på å være gravid,men noen av oss får angst og blir kjemperedde for at spiren ikke skal sitte der den skal. Men nå har jeg trua på at det går bra! Mye takket være deg :)Tusen tusen tusen takk for at du bruker tiden din til å hjelpe! Gleder mg til Januar!! Masse lykke til til deg og! Den sitter nok der den skal veldig snart!!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...