sunshine_25 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei. Fant for noen dager siden ut at jeg er gravid, ca 6 uker. Har en sønn på 14 mnd fra før som jeg elsker over alt på jord. Denne her graviditeten var aldeles ikke planlagt, for jeg var så utrolig dårlig i forrige svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme og oppkast hver dag.. Det som er mitt dilemma er at jeg er så utrolig redd for å være dårlig hele denne gangen også (er skikkelig kvalm nå)+ jeg er så mye deprimert og gråter mye hver dag nå. Hvorfor klarer jeg ikke å være glad?? Vet jo at det kommer noe fantastisk ut av det og jeg er godt gift og har en snill og god mann. Men jeg er så utrolig lei meg!!!! Det er helt forferdelig å ikke føle noe form for glede over dette, så om noen har råd for hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal takle det så tar jeg inderlig i mot det!!
Ruttetutt ヅ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hei, sunshine_25. Har du forsøkt meditasjon? Det gir en utrolig effekt. Men du må være innstilt på å bruke det riktig, altså hver dag og over tid. Du finner mange gode programmer på YouTube f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå