☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Ååååååå - som jeg egentlig skulle ønske det var festeblødning 10 dpo - men det spørs... Tror TR kommer i løpet av uka - har IKM torsdag eller fredag 12 eller 13 nov - men håper jo selvsagt at den ikke kommer!!! Klem fra
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Det er nok helt sikkert festeblødning! Jeg heier på deg!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Det er "helt sikkert" festeblødning. Håper virkelig det. Lykke til Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Oj - håper jo at det kan være sen festeblødning istedet da =) Fikk bittelitt blod her en tidligere syklus også, altså 10 dpo - men da kom mensen for fullt 4 dager for tidlig!!! Denne gangen har jeg smurt meg med progesteronkrem som skal hjelpe til med at spiren fester seg... så krysser fingrene og håper =) Har ikke kommet noe mer blod enn den bittelitte stripen jeg fikk på papiret i dag morges og jeg føler meg delvis småkvalm og det murrer i magen... Brystene er fortsatt ømme... Kan være både positivt og negativt tegn =/ Time will show!!! Klem fra
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 så heldig du er da =D håper virkelig for din del at det er festeblødning!!!!!!! det vil blie spennende å se =) =) jeg har IKM i dag, og TR er ikke kommet enda... MEN jeg har ikke ømme bryster eller er kvalm =/ det var en dag i forrige uke hvos jeg gikk på do i ett sett, men det var jo bare en dag.... hm... håpe håpe! lykke tiil =D =D <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå