Gå til innhold

Ultralyden gikk bra i dag!! (Men synes det er små mål.. :) Kanskje en kortvokst på gang? :) ..)

Anbefalte innlegg

Etter mye bekymring og venting i 10 dager så de at det hadde skjedde en utvikling, og vi så fosteraktivitet! :)

Men... bare 2mm. Hmm... Syntes det hørtes lite ut jeg da. Er 6+5. Men nå må jeg prøve å ikke bekymre meg unødig..

Skal tilbake til ny kontroll etter 10 dager.

Noen andre som hadde så små mål på denne tiden?

Fortsetter under...

Bare ikke bekymre seg unødig, hadde det vært helt unormalt hadde vel legen gitt deg beskjed om det :) jeg var på ul da jeg var 6+6 og da var fosteret 8,3 mm, men du vet de vokser så ujevnt i begynnelsen og kanskje har fosteret bare ligget litt i dvale?

Du sal se det har vokst til neste gang :)

da jeg var på ul første gang var jeg 6+6 og bebisen var 9 mm..

men når jeg skulle tilbake lå livmoren så pressa frem mot magen at han ikke fikk til å måle skikkelig..

så de små målene kan ha noen med hvordan livmoren ligger..

Kjære Ine.

Det var så godt og høre at det sto bra til med spiren! Nå blei jeg glad!=)

Og di vokser jo i rykk og napp ja, så det går nåkk bra skal du se. Hurra!

ÅÅååå.. Takk :) Ja det har vært en lettelse. Har forholdsvis holdt meg rolig, men jeg har sovet dårlig de siste nettene. Endel mareritt. Og selvfølgelig, ja.. har jo følt en tristhet. Sovnet bare jeg traff sofen etter jeg kom hjem..

Deilig.

Annonse

Joda! Jeg er gravid, ikke noe tvil om det;) Hoho.

Kvalmen er det samme. Må opp noen ganger om natta, men det gir seg utpå dagen... Bekkenet er det samme. Har ikke blitt verre, og nå går jeg til fyseo, så det er bra=) Fikk knadd skikkelig den høyre rompa mi i dag!!! Det var en ny opplevelse jeg kunne vert foruten;) Han brukte albuen sin, og det var ikke akkurat behagelig nei. Men det skal visst myke meg litt opp. Så bra det da=)

Så utrolig fornøyd med alt kjenner jeg. Det er så godt! Jeg føler meg så trygg. Det er nåkk pga. at jeg er så dårlig at jeg slapper av. Men det er deilig. Og jeg håper du får bekreftet en normal vekst neste gang du skal til gyn, så du får slappe litt av du og. Jeg kjenner godt den usikkerheten og litt sorgfølelsen. Ikke noe koselig akkurat...

Stor go klem til deg snuppa! =)

Hehe... Ååååååå.. det er så vondt!!

Gikk en tur i dag, og merker antydninger til bekkensmerter allerede selv.. Er fortiden sykemeldt, så det blir jo spennende hvor intenst og fort disse smertene evt kommer når jeg blir mer i aktivitet. Vi får holde ut. Det er det verdt ;) Rart å tenke på at jeg mest sannsynlig ;) skal bli tobarnsmor.. Igjen oppleve det mirakelet det er å få et barn som har sin egen personlighet/sjel. Det er så stort! Husker jeg så datteren min i øynene som nyfødt og den første tiden. Helt utrolig. Fikk en så klar følelse av at hun visste så mye mer enn meg om livet utenom på jorda.. En spesiell følelse. Høres sikkert litt sprøtt ut. Men føltes og føles ekte for meg. :) Det er utrolig stort. Selvfølgelig også slitsomt i perioder, men man venner seg til det meste.

Takk for stor go`klem! Det varmer... Kaster også over en stor god klem til deg også ;)

Ine. Det var utrolig vakkert! Jeg har lengtet etter den store "gaven" det er og bli forelder så lenge. Jeg har nesten glemt drømmen som fikk oss til og prøve i første omgang. Men nå kjente jeg det godt inne i meg. Jeg måtte lese det til mannen og=)

Tusen takk snuppa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...