Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål ang el-slim og Menopur, men håper noen kan hjelpe

Anbefalte innlegg

Er helt grønn på dette og må da stille dette spørsmålet.

Jeg holder på med langt regime med spray og Menopur sprøyter. Er på dag seks med sprøyter i dag, og i går begynte jeg å få el-slim, noe jeg også har i dag. Jeg har som regel el-slim rundt eggløsning i naturlig syklus, men nå synes jeg det er mer.

Mitt spørsmål: Er det vanlig å få det når man går på Menopur? Trodde ikke jeg ville få det, og i alle fall ikke så mange dager før jeg skal inn. Skal ikke på kontroll før på fredag, og uttak neste uke.

Håper noen kan svare meg.

Fortsetter under...

Hei...har også hatt dette og det kommer gjerne mer enn vanlig EL...det er bare bra har jeg fått høre...da er du i rute. Det er jo en gigaEL tenker jeg med en haug med egg der inne...

:-)

Dette går bra!

Takk for kjapt svar:)

Så for meg at hele greia måtte avlyses fordi jeg plutselig fikk el før jeg har satt el-sprøyta:)

Mye man skal tenke på i denne tiden, er jo til å bli litt smågal av dette. Kommer forhåpentligvis noe godt ut av det da! Skremte mannen min litt da jeg fortalte han det i går da. Ville ikke ha sex hvis jeg plutslig slapp en haug med egg:)

He he he....husker jeg var hos gyn min og hun sjekket tilstanden og skrytte høylytt over for et fint Elslim jeg hadde....noen dager før Elsprøyta skulle settes...

Ja, litt rar opplevelse...men da forstod jeg at det var positivt...man er jo superstimulert husk...

:-)

Ingen fare, jeg følte meg nesten "lekk" pga alt dette EL-slimet som kom fra ca sprøytedag 6... Det skal visst være sånn (spurte om det på klinikken da jeg syntes det gikk over alle støvleskaft) :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...