Gå til innhold

Testet negativt på rugedag 12

Anbefalte innlegg

Jeg testet negativt i dag på rugedag 12, har kommet endel tårer for å si det sånn. Dette er søskenforsøk.

Satt inn to 6 delte egg den 28 november.

Vet at det er litt håp de to siste dagene. Men tviler sterkt. Urinen jeg testet med klokka 04:30 var det 3 timer siden sist jeg hadde tisset. Dette for at jeg har en sønn som er veldig urolig om natten nå pga av at han får jeksler, så jeg er oppe mange ganger om natten nå. Vanskelig å sovne igjen hvis jeg egentlig må tisse.

Jeg skal ta en test på onsdag også hvis den er negativ, så må jeg ta en til på rugedag 16 siden det er fryseforsøk og i få tilfeller går egga i dvale. Hvis denne også er negativ, så kan jeg slutte på progynova og crinone.

Dette her tar på.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140949054-testet-negativt-p%C3%A5-rugedag-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vi dessverre skrive under på alle som en...

Tøff berg og dalbane der man prøver å psyke seg opp så godt man kan igjen og igjen...

Ha håpet så lenge du kan...detter er ikke for pyser!

Har aldri hatt fryseforsøk...men det er vel ikke over for deg enda tenker jeg...

Lykke til!

Ja, dette er jo du den rette til å svare på. Du har jo hatt en drøss med søskenforsøk, å tar av meg hatten for det.

Vet du når jeg evt kan begynne med et nytt forsøk, har ikke flere på frys. Så må gjennom hele runden denne gangen.

Lykke til videre.

Ser virkelig opp til deg Nurker1.

Vel....ikke akkurat den prestasjonen jeg setter høyest selv men..takk...godt å lese fordi jeg vet at her inne forstår man hvor tøfft dette egentlig er...Og, hva skal man gjøre da? Slutter jeg...er alt håp ute!!!

Det varierer litt hvor raskt du kan begynne igjen, tror jeg...noen klinikker kan man hoppe rett inn etter neste mens...siden det er frys tenker jeg at du kan begynne ganske kjapt...men det varierer som sagt etter hvilken kapasitet de har og hvor strenge de er i fht pauser...

Private er lettere å komme til..

Det er også en juleferie snart..

Det kommer og an på hva som er "problemet" og hvilken historie du har...jeg får best resultat når jeg er lenge nedregulert (ca 3 mnd) fær sprøytene...

Så det beste er nok å ta kontakt med klinikken din og høre.

Lykke til!

Og takk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...