Mai♥ April♥ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Snuppa mi er nesten 1,5 år og nå virker det som hun er lei av leke sine. Til nå har ballen, gåbilen og bøker vært topp, men det virker som hun trenger noen nye leker. Så hva syns deres barn på den alderen det er gøy å leke med? Hun får lekekjøkken til jul. Ellers har jeg tenkt på duplo og little people fra fisher price.
Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Nå har jo jeg en gutt da... så blir jo litt annerledes, for det er biler/traktorer/lastebilder for alle penga.. :-) + byggeklosser og bøker. Så langt har vi ikke sett behovet for så mye annet.
stjertløvetann Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jenta mi på 18 mnd leker med ball, bøker, biler og bikkja når hun ikke suser rundt i stua med gåvogna si. Samt at hun i det siste har begynt å interessere seg for puslespill, i tillegg til Makka Pakka og Shaun The Sheep
lille sprelle Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 ball, duplo, gåbil, lekeservise, bøker, bøker, bøker, herje og tulle, løpe rundt, huske, hoppe, balansepute, trehjulsykkel (vi må dytte), alt vi har som hun vel egentlig ikke skal leke med, nøkkelknippe osv, lekemobil. bamser og dukka er storstas, perler er også i ferd med å bli gøy (må overvåkes), tegne hmm det var det jeg kom på i farta.
nå er vi fem Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Våre på 20 måneder elsker lego og bøker, samt "leke iskrem" (kjeks med magnet i og kuler med magnet i sånn at man kan lage seg kjempe-iser) Mine første ord bøker er stas, peke og lage lyder, samt bøker med bilder av babyer. Ellers er de også veldig begeistret for kjøkken magneter som de kan plukke av og sette på. Når alle er tatt av legges de i en matboks, og så åpnes boksen og alle settes på kjøleskapdøra igjen:-)) Og minstejenta elsker gjyngehesten sin, mens den andre synes den er veldig skummel......
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Treklosser, dyrepuslespill, xylofon og munnspill, handlevogn og dukke.
kajfla Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 puslespill, tegne, male, sortere ting, farget skåler, kopper osv... bøker, dukkevogn, plast dyr.
Slæsh84 Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Jenta mi på 1,5år får også lekekjøkken til jul. Av oss får hun dukkevogn å perler. Ønsker også servise og kjøkkenutstyr til jul Hun leker med; ball,gåvogna,bøker,giraff der en putter en ball i munnen å lager lyd, har noe kjøkkenredskaper å "lager mat",lokk fra syltetøyglass ol er kjekt,duplo,dukke,bamse,Bobby Car er veldig populær her Vi maler litt på lerrett,(eks julegave) har laga playdo i bhg som hun liker å holde på med.. (Playdo er ikke vanskelig å lage,kan også kjøpe det,men kjekt å lage det hjemme.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå