*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Eneste graviditets symptome jeg hadde med sønnen min ,var en utrolig matlyst vist jeg ikke spiste på 2 timer så ble jeg kvalm og svimmel. Men jeg husker ikke når det begynte,( han var ikke planlagt) I morrest rakk jeg ikke å spise før jeg kjørte han i bh, jeg fikk brekninger å vondt i magen kjentes ut som jeg ikke hadde spist på flere dager, ble super kvalm. Men det er vell fortidlig å ha symptomer nå? har vel ikke festa seg ennå?? hvordan går det med dere andre rundt 7 dpo da??
Be Cool Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hei Jeg er 6 dpo og har tidenes ømme bryster - de føles som to blåmerker som stikker og svir og hvis noen kommer borti dem hopper jeg til! Men jeg også tenker at det må da være alt for tidlig å kjenne symptomer? Har ikke så mange andre symptom-lignende følelser enn det, egentlig. Pleier å få ømme bryster mellom EL og IKM, i noen dager, men ikke så ømme som nå. Min førstemann var heller ikke planlagt og det ergrer meg veldig at jeg ikke husker når jeg fikk hvilke symptomer, grrr. Men lurer jammen på hvor tidlig disse symptomene kan dukke opp. Noen andre som har fått symptomer veldig tidlig?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Ifølge EL-Kalk er jeg også 7 dpo idag (men i følge mine "beregninger" for når det tørket inn der nede er jeg 10 dpo). Vet ikke helt hvem beregning jeg skal følge jeg. Har egentlig ingen symptomer. Kan kanskje kjenne litt murring, om jeg kan kalle det det, i venstre eggstokk. Er veldig lite og kanskje jeg bare innbilder meg det. Hadde også en litt rar følelse ganske langt nede på magen i går. Det var lissom ikke i forbindelse med magen. Kjentes også litt murringsaktig ut, men det kjente jeg bare når jeg virkelig tenkte på det. Hehe. Så det er vel mer virkelig det jeg kjenner i dag. Har desverre ikke trua på denne pp, men det er jo lov å håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå