Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et veldig lite bad, uten badekar, og må derfor kjøpe et til babyen kommer. Har dere noen anbefalinger? Har sett badekar som er ganske store og må antakeligvis ha sånn liten støttegreie i for å støtte opp babyen... Og så har vi sett en slags bøtte som visstnok skulle være bra for babyen, men jeg synes det er vanskelig å velge...

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lite bad velg dette geniale og fine badekaret http://www.mushroom.no/products-page/til-badet/

Jeg har et grønt, det kan jeg bare klipse sammen og stikke bak stellebordet når det ikke er i bruk.

Jeg syntes den bøtte greia var litt rar...mista liksom litt babykos i badestunden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler det stativet med tilhørende balje som de selger på barnashus (og billig i sverige, happyland). Den kan du bruke på badet eller i gangen alt ettersom, praktisk slange som du kan ta vannet ut av baljen. Jeg kjøpte stativet med bøtte i sverige for 99,- pr. del, og baljen på barnashus for 299,- eller 399,- og har ikke angret. Bruker det fortsatt til gutten min på 20 mnd selv om vi har badekar og nytt større bad nå! Baljen er forresten med praktisk temperaturmåler, og tilhørende såpeflasker (men såpeflaskene har ikke vi hatt bruk for). Enkelt å vaske med klut og litt zalo som tar bort alle oljerester! Stativet kan du enkelt vippe sammen og sette bort når det ikke brukes.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Anbefaler også balje med stativ. Stativet stabler du lett bort, og baljen kan du ha i dusjen eller noe når den ikke er i bruk og ingen står i dusjen:)

Kun balje er jo også en mulighet, om du har et sted å sette den, men da blir det vel vanskeligere å tømme baljen, får ikke brukt slangen som kobles på under når du skal tømme....

Jeg syntes selv vår balje virka diiger da mini var nyfødt, men han koste seg der fra dag en, og gjør det fortsatt- er ett år nå, og kan nok fortsatt bruke den lenge. Så mitt råd er å ikke kjøp for liten balje:)

Skrevet

Ikea selger helt greiebadebaljer til 79,- :)

• 1 år senere...
Skrevet

Vi har kjøpt Flexibath og er storfornøyde. Vi har lite plass på badet og dette får vi flatpakket på én-to-tre og stuet unna.. og det er like lett å ta frem igjen! Det er propp i bunnen for lett tømming. Passer til både 1 og 2 søte små.. :) Se f.eks. her: http://lekmer.no/search/?q=flexibath

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg stemmer også for babebalje fra IKEA (til 79.-). Holder leeenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...