flower power Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Jeg er i uke 25+2 og har gått med smerter siden uke 17 el 18, litt usikker .. Begynte med at kjente ilinger frra hoftebenet, og forverret seg ganske kjapt! I begynnelsen løsnet det etter at jeg hadde gått/vært i fysisk aktivitet en stund, men i uke 20 sa det helt stopp! klarer ikke bevege meg om jeg vil eller ikke:/ I tillegg kjenner jeg det stråler i leggen hele tiden. I de siste dagene når jeg har gått litt er akkurat som om kneet svikter?går ut av ledd på en måte. det slik det føles med venstre hofte også. Stråler og iler/låser seg på en måte. Har i perioder pga skade vært litt plaget med ryggen(dette før svangerskapet). Går til fysioterapeut og han er ikke sikker men mener det er ett sårt bekken. Jeg har fra før lealøse ledd, rett og slett;) Har ikke vært hos han de siste 2 ukene pga sykdom. Hva mener dere, bekkenløsning eller noe annet? Det jeg synes er verst er at jeg er helt sengeliggende, så og si ivhertfall.. Kan ikke gjøre fysiske opgaver i huset og kan ikke gå turer eller sykle! mao-urkjedelig!! Jeg ligger/sitter i sofaen dag ut og dag inn, og er fra før ganske aktiv så merker det tærer på humør.. hehe. Har jo barn fra før og føler dårlig samvittighet pga dette! Hvordan takler dere andre og ha det slik? Noen tips for og forberede situasjonen? Det kan vel ikke være mulig og gå slik helt til slutten?? Hadde ikke slike plager forrige gang... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140948677-bekkenl%C3%B8sning-eller-noe-annet-kom-gjerne-med-innspill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå