Gå til innhold

Orkdal fra 9 november 2009

Heldig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..

smart at du flytta oss opp...Så koselig at du skal på ul i dag..spennende ja..Har time te ul 4 des vi.. Ellers alt vell me oss travle dager men det hadde no vært koselig å kunne møttes en kveld nå.. Spise sammen en kveld kanskje...? Tia flyr å æ har innsett at d ikke er lenge til april/mai 2010..phu.. Har ennå ikke sagt d til noen vi men d er velll bare et tidspørsmål før det skjer...Håper d gikk flott me dere i dag..

Klem fra Englestøv....

PS..håper d er bra me deg også Rosamums...<3

Hei,hei!! Håper du hadde en fin opplevelse på ultralyd Heldig!!

Joda Englestøv, bare bra med meg! Eller, ikke helt.... begynner å komme meg til hektene igjen etter influensa, så det mangler litt på toppformen kan du si!! :-) Jeg har ikke vært på ordinær ul enda, men får vel time et stykke uti desember tenker jeg!

Kan godt bli med på et treff etterhvert! :-) Morro det da!

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

...opp-opp-opp...

Bare meg her nå? For ambisiøst å tenke at vi skal bli kjent på nettet, kanskje? Er vi motiverte for det, eller har vi nok med de som allerede er rundt oss?

:-)

Jeg er lærer, og dette er siste arbeidsdag før jul, det kjennes jo godt!

Håper dere har det bra alle sammen! :-) Jeg har begynt nedtelling nå, etter fødselene begynner "andre halvdel" av livet føler jeg, da skal jeg kun oppdra, ikke føde, barn!!!!! Det kjennes godt å tenke på! Jeg er klar for det nå!

Også vet jeg at min plan om ikke å spise så mye i jula aldri i verden kommer til å funke! Adventstida har bidratt til atskillige kilo, og i dag er det julelunsj, hentegløgg i barnehagen og julebord i kveld.... Men-men....vi blir vel oss selv igjen en dag!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...