Gå til innhold

Noen som har erfaring med CB+ tester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en på morningen idag, og så absolutt et kryss. Den vannrette streken var helt tydelig, mens den loddrette var svakere, men kunne se den. og den var blå.

Tenkte å ta en CB digital imorgen, må kjøpe nemlig.

Men så fant jeg et eldre innlegg her inne hvor en hadde fått et tydelig kryss på CB+ men ikke var gravid allikevel.

Noen som har erfaringer å dele med meg ang. CB+ tester??

Er så redd jeg skal bli skuffet imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg tok et CB test tre dager på rad hvor den loddrette streken var kjempetynn og svakere enn den vannrette. Leste om diverse falske tynne positive CB, så tok en test av et anna merke. Den var dessverre negativ, så tenkte at da var jeg ikke gravid likevel. Så en uke senere tok jeg en billigstrimmel og en CB de var klart positiv. Så var nok bare at jeg testa litt tidlig:) Så det er mulig å være gravid selv om den loddrette er svakere:)

Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Hei du :)

Husk på at det er uhyre sjeldent at CBtestene viser feil - de er 99% sikre om du tester på IKM eller etter. Har du først fått ens trek, så har du HCG i urinene, og det har man kun om man er gravid. Tror ikke du trenger å være i tvil - men jeg syns ikke det gjør noe om du kontrolltester en gang til da - er jo alltids gøy å teste :) Jeg har testa 4 ganger jeg ;) Bare for moro skyld!!!

Gratulerer med graviditeten, sier nå jeg :)

Skrevet

jeg stoler faktisk mer på den litt billigere til 100kr. den viser positivt tidlligere enn clearblue testene og så synes jeg den er kjappere med å komme med resultatet. denne gangen tok jeg testen 4 dager før forventet mens, og den viste positivt =)

jeg er enig i at det er morsomt å teste mange ganger =)

har kjøpt 5stk på nettet nå, sånn at jeg kan teste i vei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...