Symbio Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Har fått ny UL time, pga at jordmor ikke var fornøyd med måligene sine, å da får jo jeg en ny sjangse til å finne ut hva som skjuler seg i magen min:) Men, er det noen som ser hva det er i magen, eller som ser om jeg kan være mer sikker på at jordmor ser rett (da jeg har hørt av mange at hun tar Veeldig mye feil..) Så hvis du kan se kjønn, vil du se etter dagen jeg føder også? (Hun har nemlig fløtta meg litt:) ) Jeg er født 09.04.82, han er født 26.07.84 Blir kjempegla for all respons ))
Symbio Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2009 Dytt, dytt... UL timen er i morgen..
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Heisann.. Var faktisk vansklig å få fram kjønn på deg... Men jeg tror gutt...
Symbio Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2009 Tusen takk for all tid du har gitt meg!! blir spennende å se til slutt hva det blir! flere som vil prøve...?
Symbio Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Da har jeg vært på Ultralyd igjen, og alt står bra til med den lille. Som jordmor ville holdt en knapp på er en jente. Hun kunne ikke se noe gutt, men vi burde ikke begynne å kjøpe inn alt i rosa, sa hun. Så da får vi se om MC81 og Adine har rett! Eller blir vi alle lurt, å så har du rett Tussimor! Er fremdeles veldig koselig om flere vil komme med sine synspunkter.
Symbio Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2009 Hmm, skrev jeg dette litt udtydelig kansje...? Jordmor trur det blir jente i allefall:)
Symbio Skrevet 10. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2009 Takk Adine for at du ser igjen! Jaaa, trur jo selv også at det er en liten prinsesse:)))
Symbio Skrevet 10. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2009 Hehe, måtte endre Nicket litt igjen.. Så det selv at det var feil å skrive det slik jeg hadde gjort. Så jeg tok vekk Kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå