Gå til innhold

Nå skal jeg straks til pers igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ny UL time, pga at jordmor ikke var fornøyd med måligene sine, å da får jo jeg en ny sjangse til å finne ut hva som skjuler seg i magen min:) Men, er det noen som ser hva det er i magen, eller som ser om jeg kan være mer sikker på at jordmor ser rett (da jeg har hørt av mange at hun tar Veeldig mye feil..)

Så hvis du kan se kjønn, vil du se etter dagen jeg føder også? (Hun har nemlig fløtta meg litt:) )

Jeg er født 09.04.82, han er født 26.07.84

Blir kjempegla for all respons :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt, dytt... UL timen er i morgen.. :)

Skrevet

Heisann..

Var faktisk vansklig å få fram kjønn på deg... Men jeg tror gutt...

Skrevet

Tusen takk for all tid du har gitt meg!! blir spennende å se til slutt hva det blir!

flere som vil prøve...?

Skrevet

Da har jeg vært på Ultralyd igjen, og alt står bra til med den lille. Som jordmor ville holdt en knapp på er en jente. Hun kunne ikke se noe gutt, men vi burde ikke begynne å kjøpe inn alt i rosa, sa hun.

Så da får vi se om MC81 og Adine har rett!

Eller blir vi alle lurt, å så har du rett Tussimor! ;)

Er fremdeles veldig koselig om flere vil komme med sine synspunkter.

Skrevet

Hmm, skrev jeg dette litt udtydelig kansje...? Jordmor trur det blir jente i allefall:)

Skrevet

Takk Adine for at du ser igjen! Jaaa, trur jo selv også at det er en liten prinsesse:)))

Skrevet

Hehe, måtte endre Nicket litt igjen.. Så det selv at det var feil å skrive det slik jeg hadde gjort. Så jeg tok vekk Kanskje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...