vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hadde el 4/5.nov trodde jeg. (ikke testet). Nå har jeg kjempevondt i magen og bekkenet, akkurat som menssmerter, bare mye verre. Hva er det jeg surrer med? Kan det være pms og at jeg har blingsa totalt? Hadde mensen 23 okt. Noen andre som har vært borti noe sånt? Har aldri hatt sånne smerter FØR mensen, bare 2. eller 3. dagen. Blir så lei meg ved tanken på å få TR nå. (
spirehåp Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 det er nå en veldig kort syklus i tilfelle? hvor lange sykluser pleier du å ha? er vanlig å ha litt smerter rundt el, og er jo ikke lenge siden du hadde el, og viss du ikke er sikker på når du hadde el, kan det jo være du har det nå også? du kan lese mer om eggløsningen på pernille info på nettet. cb tester kan være veldig ok å prøve en mnd for å bli litt bedre kjent med syklusen og for å finne el. Lykke til!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg slutta på p-pillen i oktober, så den mensblødningen kom på grunn av det, ikke på grunn av eggløsning. Jeg syns så sikkert jeg kjente eggløsning rundt 4./5, (overfølsom), men kan jo ha tatt feil? Kanskje jeg hadde el rett etter mens, altså den 30/31eller noe? Da kan jeg ha pms nå, kanskje. Men har bare kjent sånn under mens før, ikke i forkant. Redd for at noe gikk til grunne eller at syklusen min er på bærtur. Ingen som har opplevd menssmerter utenfor mens her da? Takk for tips, men tenkte liksom å klare dette uten for mye vitenskap.. Skal se på den Pernille-siden. Samboeren som lanserte hele babytanken syns jeg overanalyserer og vil at alt skal gå av seg selv på "gammelmåten" uten noe stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå