Gå til innhold

vanntett stelleveske? (samme som 3. trimester)

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå mitt tredje barn, men har ennå ikke funnet den perfekte stelleveske. Den må være passe stor, med en god del innerlommer, helst uten stellematte som sitter fast i vesken og sist og viktigst; den må være vanntett!! Sist gang hadde jeg en Skip Hop som jeg laget ett regntrekk til. Fornøyd med vesken som sådan, men vil nå ha noe vanntett. Har kjøpt en (brukt) juju beall. Den skal visstnok være vanntett, men den får jo slike "huller" mellom lokket og bærestroppen når den henger på vogna, også veien den utrolig mye, selv uten noe oppi den.

Noen som har noen forslag til noe som kan funke?

Fortsetter under...

Jeg har en brio stelleveske som jeg har impregnert godt - har impregnert hele vogna med spray også og det funker bra mot vann og skitt :) og så skal det hindre solbleking også...

Har vært ute i skikkelig regn og det har ikke blitt vått inni stellebagen :)

• 2 uker senere...

Har brukt OTH sin siden 2007 og aldri opplevd at den har blitt våt igjennom. Tror den har et vannavisende stoff, går an å impregnere, men vi har aldri hatt behov for det.

Den er superpraktisk og romslig med egne termolommer til flasker på sidene slik at du får tak i dem uten å åpne lokket til hovedrommet.

Det er løs stellematte oppi og egne smålommer til smokkene.

Skulderstroppen er regulerbar og kan festes på vogna både ved å henge løst og festes fast.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...