Gå til innhold

Emma&EliasMamma-m/julispire<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?

I helgen har vi hatt bursdagsfeiring for Lisa. Veldig gøy, men jeg er veeeldig sliten i kroppen. Vi hadde barneselskap sammen med bestevenninnen til Lisa som er 3 døgn yngre. 19 koselige, men høylydte unger! Jeg var helt gåen etterpå:) Men jentene var fornøyde:)

Håper du er i fin form. Er du kvalm? Var du det med Emma? Jeg husker ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :)

Tusen takk, formen er ikke så verst. Veeeeldig tunge og ømme pupper - føler de har vokst litt alt å :( (de er jo ikke akkurat små fra før!!!) , ganske mye mensmurringer - nesten så det stikker litt å nå, syns jeg. Å så er jeg uggen - stor sett om kvelden og natta. Var ikke så veldig kvalm med de to andre , men litt var der. Tror ikke jeg er mer kvalm nå heller, men det er uvant at det nesten bare er på kvelden og natta??! Var jo veldig kvalm med den jeg mista, men føler likevel det skal gå bra denne gangen. Kan liksom ikke oppleve MA to ganger tenker jeg - så jeg er heller bekymret for SA...ser nervøst etter blod hver gang jeg er på toalettet, vettu :( Sånn er det vel bare - spesielt når man har mistet en gang. Jeg skal til tidlig UL neste fredag og er svært spent på det da...håper å få se et bankende lite hjerte - er da etter mine beregninger i uke 8.

Jeg så på Facebook at Lisa var blitt feira som bare det - så gøy for henne!!! Men det ble nok litt slitsomt for mamma`n ja...det nærmer seg jo termin for deg å nå?!! Syns du er flink jeg, som har stelt i stand for tuppa ♥

Åssen er du slaget da? Begynner ting å bli tungt og slotsomt? Bekken og rygg er det ok? Så koselig at vi møttes her inne igjen altså...hadde ikke helt trodd det, jeg altså...jeg regnet liksom med at vi måtte prøve litt denne gangen...siden jeg er blitt eldre og alt - men den gang ei!

Vi "snakkes" du ♥

Skrevet

Huff, de bekymringene hører liksom med, men det kommer helt sikkert til å gå bra. Blir spennende neste fredag:)

Jeg er i fin form egentlig, er bare veldig sliten. Begynner å bli tungt, spesielt det å plukke opp ting fra gulvet, eller å knytte sko:) Men, jeg har ikke vondt noe sted. Har aldri slitt med bekkenet med de andre heller, så jeg er heldig sånn. Det hender jeg kjenner noen stikninger nedi der, som kanskje kan være bekkenet, men jeg har ingen store problem. Det verste er at jeg sover så dårlig, og i tillegg har jeg selvfølgelig en del halsbrann. Hadde det med de andre også.

Jeg er tyngre denne gangen. Har vært tyngre for hvert barn jeg. Nå er jeg to kg mer enn jeg var da jeg fikk Lisa, og om et kg mer er jeg like tung som jeg var da jeg fikk Vegard. Blir nok enda tyngre enn det også, for jeg har jo fremdeles 8 uker igjen. Men men, det stresser meg ikke noe. Jeg får det av igjen etterpå hvis jeg bare tar i et tak:)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, de kiloa er jo ikke noe å stresse med egentlig...barna er jammen verdt noen ekstra kilo, mener nå jeg - selv om jeg syns det er litt kjipt å...har ikke klart å kvitte meg med alle kga etter jeg fikk Emma. Veier 4 kg mer nå enn da jeg ble gravid med Emma :( Har ikke virkelig jobba med å få de av, men jeg må nok ta et skippertak når denne skatten er kommet ♥ Det få rnok du å til. Men klart, man merker jo man blir tung da, mot slutten av svangerskapet. Men godt du ikker for plaget med vondter i rygg og bekken. Stikninger husker jeg at jeg å hadde påd en tida...det strekker seg jo voldsomt. Å så husker jeg sånne ilinger nedover i lysken når jeg nærmet meg termin - det har jeg hatt med begge.

Joda, blir spennende med UL - skal bli litt godt å få det overstått liksom. Skal på julebord med jobben den fredagskvelden, så det blir VELDIG kjipt om ikke det er positivt utfall av ULèn da!!! Men jeg håper på det beste - du skal få vite du å!!! :)

Ta vare på deg selv da...du får prøve å få sove litt på dagtid - er det lettere? Lykke til videre :)

Klem ♥

Skrevet

Baff..?! Er det slik *viholdermolleutenfora* ??

hah kan dere tro:D Grattis til EEM og enten jugde du eller så ble du nylig overasket LVM ;)

Jepp...hvor skravles det? Ikke bare på fb vel? Nå er vi jo heeelt på hver være kanter i svangerskapet da men.

Skrevet

Hærlig!!! Tenk at vi skulle møtes her igjen på likt alle tre??? Kjempekoselig! Hvor er du hen i svangerskapet da, molait? Er bare tidlig tidlig her - 6 uker - så nervene står i helspenn for at ting skal gå galt å sånn - men slik er det jo bare.

Lykke til videre :)

Skrevet

Kan jo kanskje holde oss til et forum:) Jeg runda da 19 uker i dag. Også ul i morgen.

Merkelig nok hadde jeg lite nerver på at det skulle gå galt, men nå var det heller ikke noe blod eller komplikasjoner denne gangen. Begynner sånn nesten å glede meg over den lille. 1 tri og mye av 2 tri har i grunn vært preget av at jeg "vil ikke ha deg jeg vil ha de to jeg hadde" Er jo ikke lille nurket sin skyld, men likevel. Er noe med at det er vanskelig å kombinere sorg og glede samtidig.

Ellers har alt gått bra nå eller?

Og hvilken uke er du i nå LVM?

Kjekt på snart mamma for der har de fleste babyticker i signatur:) abonnerer på tråder gjør man og så man slipper lete opp. Er mest der denne gangen. Mye bedre rent teknisk lagt opp side + at man slipper alt fjortis besserwisser blabla preiket som det er så mye av på bim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...