Gå til innhold

Hei, vil du være min slanke-venn?

Anbefalte innlegg

Så flinke dere jenter er! :-)

Her kommer en enda seinere oppdatering fra forrige fredag:

Startvekt: 09.11.09: 83,8 kg

13.11.09: 81,9 kg

20.11.09: 82 kg

Så forrige uke var ikke så veldig bra, men som forventet. Skal ikke gi meg av denne grunn, det kan jo bare bli bedre nå! ;-)

Fortsetter under...

Hei hei :)

Håper det ikke er for sent å slenge seg på, ser jo at dere har skrevet en del.....

Er bare det at jeg kjenner meg så utrolig igjen i det å starte på ny hver mandag. I dag skal jeg ikke spise noe godteri.....

Har ei datter på snart fire år og etter fødselen med henne, gikk jeg ned alt sammen igjen. Men så gikk jeg jo hjemme og bare kosa meg og la på meg alt jeg hadde gått ned. Så når jeg ble gravid igjen i fjor, veide jeg like mye som jeg gjorde når jeg var høygravid i forrige svangerskap. Ganske så kjedelig.

Har gått ned alt jeg gikk opp dette svangerskapet, men vil så gjerne ned sånn 5-10 kg til. Og spesielt fordi jeg skal gifte meg til våren :)

Hadde store planer om å gå masse turer etter at jeg hadde kommet meg etter fødselen, men en stor prolaps i ryggen satte en stopper for det. Er først nå jeg føler jeg orker å gå i litt tempo igjen.

Vet at jeg bare mål ligge unna søtsaker og begynne å bevege meg, men er jammen letter sagt enn gjort.

Jeg er forresten 163 lang og veier 71,5 kg.

Lykke til alle sammen her inne :)

I dag er jeg ikke fornøyd i det hele tatt.

Jeg har spist mindre og trent mer, men alikevel var resultatet dårligere enn sist uke:(

Startvekt fredag

6/11: 80,5 kg

13/11: 78,7 kg

20/11: 77,5 kg

27/11: 76,9 kg

Skjønner ikke hva jeg gjør feil nå.

Mister litt av motivasjonen når det ikke er noe særlig resultat selv om jeg legger masse i det å spise sunt og trene.

Jeg er heller ikke fornøyd, men det er helt og holdent min egen feil. Hatt ei uke med syke barn og litt slapp selv også. I tillegg har jeg putta i meg alt det jeg ikke bør putte i meg. Uff, hvor ble det av selvdisiplinen fra forrige uke? Ja, ja.. får satse på at denne uka blir bedre.

Lykke_Li - synes du har et fornuftig resultat. Reduksjonen vil vel gå fortest til å begynne med. Du har sikkert fått masse muskler :-)

13/11 - 84,6

20/11 - 82,6

27/11 - 82,3

Hei! :-)

Kan jeg få være med i gjengen?

Nå er jeg så uendelig sliten av å være misfornøyd med kroppen min!!

Har tegnet 1 års abonnement på Elexia nå, og skal ringe min lege på Mnadag, for jeg trenger medikamenter for å hjelpe meg ned litt raskere, ellers mister jeg motivasjonen helt!!

Jeg er 1,70 og veier 104 kg. Vekten kan gå opp og ned 2 kilo daglig. (sinnsykt) og skal sies at jeg har en veldig tung benbygning.

Så jeg skal ikke veie mindre enn 75 kilo. Da ser jeg bare syk ut! :-)

Men 75 kilo er MANGE kilo og ta av! Og jeg trenger motivasjon og styrke fra noen som vet akkurat hvordan jeg har det!!

Derfor søker jeg plass i gjengen her :-)

Har dere utvekslet MSN adresse?

Annonse

Ja nå har det endelig startet for meg også. Var ca 98-99 kg når jeg startet, og vekta viste idag 96,5 =)

Så jeg håper at jeg er litt på gli og det gir selvfølgelig motivasjon til å fortsette siden kiloene mine virker til å sitte som støpt på meg =/

Hei hei!

Velkommen til dere nye slanke-venner, her er alle velkomne! :-)

Denne uka har jeg vært ganske flink, og hadde gått litt ned. I helga har det vært julebort, og mye kos, så blir spent på neste fredag hva vekta sier da.

Fredagens tall var 81,3, mot forrige fredag som var 82. Jeg er litt fornøyd så lenge det går ned, men jeg synes jo det går saktig. Kanskje jeg må prøve å trene litt???

Ellers; ha en fin adventstid alle sammen!

Da slenger jeg meg på med dere jeg også :o) Er gøy med tråder med aktivitet på :o)

Jeg har gått på ketolyse i 6 uker i morgen. Gått ned 8 kg tror jeg (veiedag i morgen) Er ferdig med ketolysen 10. desember og da må jeg klare meg på "egenhånd". Gruer meg litt til det... Blir nok vanskelig i julen, men vi får backe hverandre opp!

Jeg har som mål å gå ned 17 kg. Hvis jeg nå har gått ned 8 kg har jeg 9 igjen til målet.

Da har jeg gjort dagens plikt, nemlig å veid meg.

Er ikke misfornøyd med resultatet. Det går jo nedover:)

Synes dere alle er så flinke. Alle går ned.

Jeg var litt bekymret for denne uken som har vært. To julebord og famile på besøk hele uken, men julebordene gikk fint. Jeg smakte bare litt på maten og tok ikke mye alkohol.

Dagens resultat:

Startvekt 80,5 kg

6/11: 80,5 kg

13/11: 78,7 kg

20/11: 77,5 kg

27/11: 76,9 kg

04/12: 75,4 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...