Gå til innhold

Vinerjakker til voksende mager?


LadyPink

Anbefalte innlegg

Huff.. Den gode varme jakken jeg kjøpte i vinter er allerede fo rliten, og jakken jeg har nå rommeren del, men den er ikke særlig varm. Noen som vet om en varm, billig og romslig jakke? Som også er fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Bergansjakke som er et par nummer for stor som jeg håper skal holde hele vinteren. Det er en skalljakke da, så jeg må ha varme klær under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem; har en jakke fra i fjor som jeg likte veldig godt og som satt som støpt på meg... men det gjør den ikke lengre! Har ikke gått opp så mye, bare liker ikke at ting sitter etter lengre. Jeg har derfor begynt med å gå med en tjukk ullgenser under og la jakka være delvis åpen, fungerer foreløpig men jeg tror jeg må finne på noe bedre etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polern og pyret har diger jakke som sikkert rommer tvillinger i mars. Men ikke helt billig, ca 1800 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lånt meg en stor fjellanorakk jeg. Har vinterkåpe som rommer mye, men turklærne mine ble små. Frister ikke bruke penger nå noe som jeg bare blir brukende noen mnd i vinter. Det er jo mulig å sjekke second-hand butikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kåpe som er for stor som jeg kan bruke når je er gravid. Sist gang vistes det ikke at jeg var gravid vis du ikke så meg fra siden, og at kåpen krympet i lengden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...