Gå til innhold

trenger hjelp...el smerter!!

mamma til blå 2010 og rosa 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri noensinne hatt el smerter... så folkens hvordan type smerter er det? utfra min regning har jeg el i morra. og nå på kveldinga fikk jeg vondt i korsryggen og magen. stikkiniger og murringer, pluss kvalme så sitter her å små gulper. hadde det ikke vært for at jeg har el i morra ville jeg vært 100% sikker på at tr kommer i løpet av bare timer. men mangler jo noen av tr sin ankomst symptomer da som uro i kroppen og problemer med å sove. men smerte messig er det akkurat som tr er på god vei. så det store spørsmålet føler el smerter ut på samme måte som tr smerter?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine EL-symptomere er akkurat som du beskriver..kvalme, verk i korsrygg og magen. Hender og at det verker nedover lyskeområdet.

Men kan jo være at du har hatt EL tidligere og, at det er andre grunner til symptomene dine ;o)

Skrevet

kan ikke si jeg har merka noe til el tidliger i uka uten om en liten rød brun utflod på torsdag. da er det nok el jeg har. ble litt redd syklusen kødda her og at jeg vil få tr istedenfor el her nå. phu puste letta ut...

Skrevet

Hei du, jeg vet ikke om det er tilfeldig, fordi man kjenner mer etter etter at man har hatt en MA eller SA, men først etter å ha hatt en SA i sommer, begynte jeg å kjenne el-smerter rundt el. Har aldri merket noe til det før, ei heller el-slim, men begge deler har jeg hatt i massevis etter SA. Og smertene har vært som du beskriver, til og med med kvalme.

Skrevet

hadde ma 24 juli, og syklusen har i grunn vært stabil siden, med untak av gravidtets symptomer i tide og utide da uten at det har vært noe. men første gangen jeg har smerter,

synd å høre at du og mista i sommer. var du langt på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...