Evat Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Klarte meg med 4 Paracet i løpet av de 14 dagene det stod på. Hadde lite feber, men hostet mye, tungpustet og var veldig slapp. Er gravid i uke 28. Det sitter litt i ennå, men jobber 50% neste uke, da jeg ikke kan smitte noen lenger og det begynner å bli kedelig å være hjemme. Det hele føltes som en veldig kraftig forkjølelse som varte lenge, men jeg trodde egentlig ikke jeg hadde svineinfluensa før legen bekreftet det etter prøvesvar på testen jeg tok for sikkerhets skyld. Jeg gikk glipp av vaksinen da eg var syk, men nå slipper jeg å fundere mer på å ta den...
mami78 Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Det var godt å høre! Sikkert deilig å bli frisk igjen! Jeg driver på dag 5, og er ganske dårlig ennå...tar 1-2 paracet om dagen. Når begynte du å bli merkbart friskere?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Så godt å høre!! Jeg ligger nå på isolat etter at formen ble verre igjen. De tar virkelig ikke noen sjanse med gravide nå...og bra er jo det, men skulle gjerne ha vært hjemme hos familien min. Jaja! Det viktigste er jo at formen kommer seg og at lillegutt i magen er i form!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Isolat sier du? Hvor dårlig er du da? Jeg er 15 uker på vei og har ikke tenkt til å ta vaksinen. Ikke fordi jeg er "tøff", men fordi jeg er svært skeptisk til den. Vil jo ikke dø såklart, men hvordan føler du deg siden du er innlagt liksom? God bedring.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Nå er jeg hjemme fra isolat! Jeg ble verre igjen etter å ha vært ferdig med kur, og de tar ingen sjanser med gravide. Har ikke vært alvorøig syk nei, de bare passer godt på oss, heldigvis! Jeg har jo vært dårlig, men ikke så dårlig at jeg angrer på at jeg ikketok vaksinen...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå