♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Vi vil gjerne bli gravide, men mannen har litt trøbbel me "utstyret" og får så vond hvis vi har sex.... Lurer på om han kan "komme" i en kopp evt rett i kondomet og han kan trekke d opp i en sprøyte og sprøyte det inn i skjeden min etterpå?? Vet d høres merkelig ut, meeen
~Månestråle~ Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 I teorien skal nok det være fullt mulig, ja. Men det må nok gjøres umiddelbart etter at han har kommet. Bare vær forsiktig så du ikke risper deg opp innvendig med sprøyten da
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Har prøvd det nå... trakk opp sprøyta rett etterpå ja... sprøyte uten spiss ja
~Månestråle~ Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Hehe, ja DET regnet jeg da virkelig med at du ikke hadde på den, men man kan gjøre litt skade med den plasttuten også. Var den jeg siktet til
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det kan godt funke fint, det. Lykke til.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Hehe, ok.. men var en annen tråd om noe liknende på babyverden og hu visste ikke om ho skulle bruke med eller uten spiss hihi.... Håper d funker...men er usikker på EL for har nettopp mistet gutten min...21 uker på vei.. søt sjø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå