Gå til innhold

Trenger noen gode råd litt raskt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld jenter:)

Nå har det seg slik at jeg sitter i en litt lei situasjon....For å gjøre en lang historie kort, så har jeg og mannen vært uheldig med forrige svangerskap som endte i abort og dødelig navlebrokk....vi har etter det prøvd en lang stund og fått beskjed 4 ganger etter 4 sædprøver at vi må ha prøverør pga dårlig sædkvalitet.... så mistet jeg jobben og har nå fått ny som jeg har jobbet i 1 mnd ca....vi skulle derfor vente med prøverør til etter bryllupet kommende sommer og siden jeg hadde fått ny jobb....

så en uke etter jeg startet i ny jobb så fant jeg ut at vi har klart det helt selv alikevel og vi er kjempeglade for det...:)

Eneste som er litt kinkig er og fortelle at jeg er gravid når jeg er helt ny....tenkte jeg skulle vente med og si det til 3 mnd av prøvetiden er ferdig og jeg er over 3 mnd på vei....

men nå har kvalmen satt inn for fullt og jeg er så ekstremt sliten...jobben krever også veldig mye og er ingen 08-16 jobb....jeg jobber gjerne fra 08- til jeg legger meg om kvelden....

dette er en salgsjobb og jeg må virkelig stå på for å få det til....jeg kjenner at kroppen ikke er helt med på dette....så tenker jeg jo også at det er jo heller ikke bra og presse seg selv så hardt akkurat nå...vi har slitt så lenge og endelig fått det til og jeg vil så veldig at det skal gå bra, men jeg kan heller ikke miste jobben-.....

hva skal jeg gjøre?? tar seg jo ikke så bra ut og bli sykemeldt heller nå...og i morgen må jeg på jobb.....

huff....noen som kan hjelpe??

er vel også mye lettere og sparke folk i prøvetiden ...er jo bare for dem og finne på noe det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte også og skrive at det går også svineinfluensa på jobben...

Skrevet

Hei!

Uff det der er ikke lett å gi noen råd på når en ikke vet hvordan lederen er. Men jeg tror nok jeg ville vært ærlig på hva som har skjedd. Be om å få en samtale med lederen din hvor du rett og slett forteller deres situasjon. Han har jo ikke noe med det og man har jo heller ikke lov til å si opp noen pga graviditet. Men jeg mener uansett at å være ærlig nå uansett er det beste.

Artig at dere har fått det til selv.

Det er jo ofte når man ikke tenker på saken lenger og heller slapper av at slike ting skjer.

Lykke til med svangerskap og jobb.

Skrevet

Tja...jeg tror ikke han er så veldig forståelsesfull egentlig...han kan også være flink og snakke om personer som ikke er tilstede...derfor jeg er litt rådvill...

men hadde kanskje vært det beste slik at jeg kan få litt tilrettelegging ...har jo mulighet for hjemmekontor....

Skrevet

eg ville og vært ærlig å fortelle det du skreiv her..

ærlighet varer lengst vettu:)

og gratulerer.. så utrolig kjekt å klare det sjøl:) lykke til med sv.skapet:)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

da får jeg prøve på det og se hva som skjer hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...